net aangekomen in Sydney...!

serganit

New Member
Hallo iedereen,

Wij zijn net aangekomen in Sydney (op een spouse visa) en willen graag weten of er nog iets is waar nieuwe emigranten van NL regelmatig bij elkaar komen hier in Sydney, bijvoorbeeld voor een borrel, BBQ, enz. Het is altijd leuk om verhalen te wisselen en van een andere te horen wat hun ervaringen zijn geweest.

Wij hebben net bevestiging gekregen voor een mooie huurwoning (een grote huis!) in Crows Nest, en mijn man begint al volgende week met zijn nieuwe baan, dus alles loopt goed. Wij vinden het leuk om ook van andere Nederlanders te horen, en evt. iets af te spreken om bij elkaar te komen.

Groetjes,
Anita & Sergio

[quote author=Luuk link=topic=8300.msg109619#msg109619 date=1201767978]
Ik moet meteen denken aan schotels op het dak.. :p
[/quote]

Er gaat bij mij niet een zelfde belletje rinkelen? Leg eens uit....

Zelf  in December aangekomen in Australie en wonen in North Sydney, vlakbij Crows Nest (2 haltes met de bus). Leuke restaurantjes daar. Houd je van Thais of Vietnamees eten? Is aanrader!!

Mmmm, die borrel bij Una's is een 'jongeren borrel'. Zijn wij met onze 45 waarschijnlijk niet meer welkom....  :cry: Is er wellicht ook een bijeenkomst voor oudere jongeren?  :wink:

Ja hoor is vanavond om zeven uur, wij gaan er ook heen, en het zijn niet allemaal piepkuikens die daar komen  :smile:.

Back