net aangekomen

chm

New Member
hallo allemaal,

ik ben chiel (zaterdag 4 oktober 19 jaar (A)), en ik blijf voor 8 a 9 maanden in australie. Momenteel verblijf ik bij mijn oom in Perth(bicton). Ik heb wat rond gekeken op deze site maar voor m'n gevoel ligt de leeftijd hier wat hoger dan ik eigenlijk had verwacht. Iemand nog tips voor mij om wat te doen, gezien ik 2 weken moet wachten op mijn maat voordat ik verder kan reizen.

groetjes

Hi Chiel,

Da's een mooi plekkie om je verjaardag te gaan vieren. :up:
In ieder geval Fremantle doen, van daaruit een dagje naar Rottnest Island.
En vergeet Kings Park niet.

Bart

Ben wat aan de vroege kant maar:  :congrats: met je verjaardag. Zou gewoon genieten van je tijd daar en heel veel rond kijken! Pak eens een fiets en rij eens een stuk langs de Swan, ga naar het strand (een van de velen), neus door winkelstraatjes, misschien een dagtour naar de Pinnacles of Monkey Mia.... Of de dolfijnen van Rockingham... Snorkelen bij Rottnest is ook een leuke manier om de tijd door te komen!

Veel plezier!
Sacha

Een dagje rondfiesen en snorkelen op rottnest island is zeker aan te raden. Verder fremantle en scarborough beach. Kings Park moet je ook zeker bezoeken, vanaf daar heb je een mooi overzicht over Perth.

Dat de gemiddelde leeftijd wat higer ligt op het forum is ws ook omdat hier meer emigranten dan mensen met een WHV op het forum zitten...

He Chiel,

Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je tijd in Australie. Helaas kan ik je nog geen tips geven
omdat wij nog met het visum bezig zijn en nog niet in AU. zitten.
Gr. Johan en Ingrid

Back