new content

Rixta

New Member
Ik zie dat er weer een nieuwe opmaak van de site is en dat vind ik geen punt. Maar waar is de "new content" knop gebleven? Die vond ik nou juist zo handig, onmdat ik dan heel vlug kan zien of iets nieuws is geschreven dat interessant is. Dan hoef ik niet alles categorieen te doorlopen. Is die knop er nog en zo niet, kan die weer worden ingevoerd?

Groetjes,
Rixta
 
Deze knop staat op de homepage ergens links..
Ik heb heb wel gevonden, maar als je dan in een bericht zit, moet je weer terug naar de homepage om opnieuw op die new content te klikken.. Dat is wel irritant.
Ik heb iig nog niet gevonden hoe het anders kan..
 
Je kunt ook gewoon links onderaan weer terug naar de oude opmaak (IP.Board). Dan heb je dezelfde knoppen nog als eerst.
 
Zie ook hier:
http://forum.xpdite.net/topic/10394-forum-upgrade-naar-versie-3-0-5/

Je kunt zoals alieNL al heeft gezegd gewoon de vorige template kiezen. Ik heb de nieuwe template standaard gemaakt omdat er behoorlijk wat leden waren die de vorige niet fijn vonden en deze wat meer op het oude forum lijkt.

Wat ik altijd doe als ik op de 'New content' pagina ben, is op iedere topic klikken met de middelste muisknop. De browser opent dan de pagina in een nieuwe tab. Niet iedereen zal dit prettig vinden maar ik vind het super werken.
 
Ik vind de nieuwe layout zelf ook erg mooi. Ik heb deze layout ook in het groen en rood aangeschaft en zal die binnenkort ook installeren.
 
Back
Top