New ik wilde me even kort voorstellen

Rickausrobin

New Member
Hallo allemaal !!!!!!!!!

Ik ben rick ik woon in zuidland dat ligt ongeveer 20K's van rotterdam. Ik heb op dit moment een eigen zaak in promotie en communicatie en werk nog als verkoper bij een groot rijwielhandel.

Ik ben vorig jaar met mijn vrouw een jaar in australie geweest en vond dit helemaal het einde van de wereld  :grin: en wist eigenlijk meteen dat dit het land voor ons (ons is dan ik en mijn vrouw hahaha) is we hebben daar rond getrokken van Cairns naar darwin kort gezegd eigenlijk helemaal rond we hadden in Cairns een auto gekocht (Ford Falcon sedan)  :up: sedan zeg je nu ja voor ons was dat perfect want wij hoefde niemand mee te nemen alleen ons zelf en slapen deden we lekker in een tent of hostel. Maar ik wil volgend jaar proberen om er heen te verhuizen als ze met me mee wil  :| .

Dit was even kort ons verhaal hoop hier ervaring met jullie te delen als er vragen zijn brand los.

Met vriendelijke groeten,

van de nieuwste member Rick en Robin

Is het nog niet zeker dan dat je vrouw mee wilt?

welkom en veel succes met alles  :up:

:hi: op het forum
ohw dus... euhm.... je vrouw weet wel van je plannen af?  :grin: :grin:

Jidske  :cool:

Ah, je hebt het Australia virus te pakken. Kan je vast waarschuwen, daar kom je niet meer vanaf, dus overtuig je vrouw maar, maar ik denk dat dat niet hoeft. Iedereen die in Australia is geweest en weer terug is in Nederland heeft vreselijk veel heimwee, dus het komt wel goed!

Vel succes met jullie plannen

ben benieuwd naar je/jullie(!!???) visum plannen!Weten jullie al of jullie in aanmerking komen voor een bepaald visa? Good luck met de voorbreidingen (en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld)!
grts marieke :lol:

Hallo rick en Robin,
Ik heb ook een ford falcon sedan gehad in OZ, in Cairns gekocht, rood wit blauw geverft en rond rijden met dat ding, Hij staat nu in Adl om een parkeer terein. 4.1l v6 had ik wat een auto he?
gr Patrick en helena

[quote author=Catkin link=topic=6648.msg82682#msg82682 date=1172750939]
Is het nog niet zeker dan dat je vrouw mee wilt?

welkom en veel succes met alles  :up:
[/quote]

Ja ze wil graag mee maar nu nog niet maar als het aan mij lag zou ik nou mijn tas nog pakken hahaha. Komt wel goed hoor maar bedankt voor je reactie

[quote author=rob en jolanda link=topic=6648.msg82686#msg82686 date=1172751627]
Welkom op het forum  :up:

En wat nou als ze niet wil????????

Succes ermee.

Groetjes van Jolanda
[/quote]

Als ze niet mee wil stop ik der gewoon in mijn koffertje hahaha nee denk wel dat ze mee gaat als ik zeg dat ik graag wel wil we hebben het er wel overgehad maar zij ziet het pas over een aantal jaar gebeuren dus daar moeten we samen nog even aan klussen.

Bedankt voor het verwelcomen ben nog nieuw met forums enz dus als ik het fout doe door iedereen te quote zeg het dan want makkelijker is anders

Groetjes

[quote author=Paht3 link=topic=6648.msg82916#msg82916 date=1172874343]
Hallo rick en Robin,
Ik heb ook een ford falcon sedan gehad in OZ, in Cairns gekocht, rood wit blauw geverft en rond rijden met dat ding, Hij staat nu in Adl om een parkeer terein. 4.1l v6 had ik wat een auto he?
gr Patrick en helena
[/quote]

Was echt een geweldige auto lekker confi en groot. Ik had een witte 3,9 liter met maar 130000ks op de teller dus was nog echt in een super staat en ook binnen 3 dagen weer verkocht toen we helemaal rond gereden waren. Zou als ik weer terug ging om daar te wonen dan een Holden kopen.

Dank je voor je post

Als wij in Oz gaan wonen koop ik een auto naar de inhoud van mijn portemenee, een kleine dus :wink: wat je zeg een lekkere grote bak ja, succes met alles, gr Patrick

Back