New member: St33f!

stevandorrestein

New Member
Hi All,

Vandaag een nieuw account aangemaakt, ff voorstellen dus....

Ik ben St33f en heb idd, zoals velen, een zwak voor het land Down Under. Ik ben al een tijdje actief met het lezen van de vele posts op diverse topics. Enorm interessant om alle nuttige info op te slurpen en uiteraard de enthousiaste verhalen te lezen.

Ik ben, samen met mijn vrouw, ondertussen ver gevorderd om ons leventje voort te zetten in Oz! Dit houdt in dat we de gehele visum aanvraag procedure achter de rug hebben en ons aan het voorbereiden zijn voor vertrek (16-09-2010)! Erg spannend, nu het er echt binnenkort van gaat komen. We zijn er de afgelopen jaren enorm mee bezig geweest en na alle papperassen zit ondertussen het visum sticker in ons paspoort.

Bij mij is er altijd iets aan het borrelen om nieuwe culturen en gewoontes op te snuifen en uiteraard om de lokale bevolking te leren kennen. Sinds mijn stage van 8 maanden in Zuid-Afrika ('99) en een wereldreis van een klein jaartje ('05), samen met mijn vrouw besloten om de stap te nemen om te gaan emigreren ('10).

Wat ons nog in NL rest is het regelen en afsluiten van een behoorlijke lijst met allerlei zaken. Heel divers en zeker noodzakelijk om goed te kunnen vertrekken. Uiteraard wordt het geheel afgesloten met een knalfeest!

Cheers,
Steef

We landen in Sydney waar we bij vrienden (Manly) de 1e periode kunnen blijven. Dit is lekker, want het scheelt kosten en we moeten uiteraard de nodige zaken gaan opstarten. Makkelijk om met de locals vrij snel de ins en outs te ondergaan. Het is een gezin met 3 kids waar we tijdens onze werledreis een maand mee zijn opgetrokken. Ondertussen contact gehouden.

Het idee is om vervolgens een korte periode ff te chillen en rond te gaan rijden in NSW of QLD. Hier zullen we een mooie plek gaan opzoeken om ons te gaan vestigen en een baan te zoeken.

W3lk0m St33f!

(w31 v3rm03i3nd d1t...)
wink.gif

wees welkom en goed om te lezen dat je (bijna) alles al achter de rug hebt
Heerlijk een begin te maken in Australie.

Veel succes

Super spannend! Welkom op het forum en heel veel suc6 met de voorbereidingen voor jullie vertrek naar Oz! :happysun:

Back