New member!

Lindollientjol

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben Linda, ben 21 jaar en kom uit Zoetermeer.
Ik heb ongeveer een week geleden besloten dat ik samen met mn vriend naar Australie ga. Nou gaan we pas over 2 jaar (!) weg, maar ik ben er wel de hele dag al mee bezig.
Mijn vriend is ietsje minder enthousiast als ik, maar dat is misschien maar goed ook. Zo kan hij me af en toe remmen als ik te hard van stapel loop haha.
De reden dat we pas over 2 jaar gaan, is omdat hij anders het geld niet bij elkaar krijgt... hij is nog student en werkt nu nog maar 1 dag in de week. Echt een beetje minder, maar ik wil graag dat hij mee gaat, dus dan zal ik maar geduld moeten hebben :)
Ik denk laat ik mezelf maar eens voorstellen aangezien ik me net heb aangemeld.
Ik heb de komende tijden nog een heleboel vragen, dus jullie zullen waarschijnlijk nog veel meer van me horen! :D

Greetz Linda

Oja... en ik werk bij de ANWB, vandaar mn onderschrift... niet dat ik met hun op reis ga ofzo ;)
 
Hello and welcome, Linda! kom maar op met die vragen! Maarrre, het is misschien helemaal niet zo verkeerd om erop tijd mee te gaan beginnen want voor sommige visa is er een verwerkingstijd van de aanvraag van 12- 18 maanden! Dus ik zou zeggen, zoek alvast het een en ander uit en bedenk wat je wil! Suc6!

Aussielover, 35 jaar , aanvraag voor skilled migration in process!
 
Hoi Linda,

Welkom op het forum!
Ik hoop dat je hier op het forum de antwoorden zult vinden op de vele vragen die je in de toekomst gaat stellen :wink:.
Wat leuk dat je uit Zoetermeer komt, daar heb ik namelijk op school gezeten.

Mag ik vragen wat je vriend studeert?
 
Hmm.. ja tis een beetje een late reply, maar op mn werk werd het ineens een drukke boel, dus heb een tijd niets van me laten horen!
Even kijken wat jullie hebben geschreven hoor!

@Aussielover.. Dat is toch niet zo met een Working Holidayvisa? Ja volgens mij zit ik op dit forum verkeerd, want ik las net pas dat dit eigenlijk bedoeld is voor mensen die er wonen of die er gaan wonen... en dat wil ik ook wel, maar ik ga eerst een jaar work & travel doen... Dus als ik hier verkeerd zit, moeten jullie het me zeggen hoor!

@Lost... Dus jij hebt in Zoetermeer op school gezeten? Ow leuk! Welke school is dat geweest? En mijn vriend doet MBO.. Iets met informatica en is januari klaar met school. Dan kan hij eindelijk werken en dus sparen voor Aussie.. Ik ga over 2 weken mijn auto verkopen zodat ik naar Australie kan.. ja je moet er wat voor over hebben :wink:
 
Back
Top