New member

S

stekey

Goeiedag allemaal.
Na een leuke ervaring met een australische hier in Nederland en een goede kammeraad die geëmigreerd is zijn de ideeën ontstaan. Nu hoop ik hier leuke en slechte ervaringen op te doen.
Gr Stekey
 
Ik ben helemaal vergeten om mezelf voor te stellen. mijn naam is stefan en ik ben 24 jaar. ik ben timmerman en ben werkzaam bij een klein bouwbedrijf. Bij emigreren is het natuurlijk zaak dat je een geschikte baan vind om jezelf te onderhouden. Nu vraag ik me af of er mensen zijn uit mijn branche die werk gezocht hebben of mischien een eigen bedrijf zijn begonnen.
Gr stefan
 
hoi stefan,

Welkon op het forum, ik kan je in ieder geval zeggen dat ze hier timmermannen nodig hebben. Mijn vriend is hier ook timmerman

Groetjes
 
Hi Stefan

Inderdaad timmermannen zijn hier behoorlijk gewild op het moment. Ik werk voor TAFE (opleidings institute) en ik werk in de "trades area" o.a. met apprentice carpenters etc. ze worden op het moment continue weg ge"snatched" door employers voordat ze hun training af hebben (of halverwege) om dat er zo veel werk is.

Veel succes!
Syl (Brisbane-Gold Coast)
 
Kijk, dat vind ik leuk om te horen. Dat er timmermannen nodig zijn. Dat zou een zorg minder kunnen zijn. om te beginnen wil ik komende vakantie naar een vriend van mij toe op vakantie. Hij is pas geëmigreerd en ik denk dat hij me wat dingen moet laten zien en uitleggen. Niet te hard van stapel lopen zou ik zeggen. Dat zal moeilijk voor mij worden omdat ik meestal te snel en gretig ben. Zijn vriendin is australisch dus kan ze me mooi het land in vogelvlucht laten zien. Ik verheug me er nu al op.
gr stefan
 
Back
Top