New Profile.....Marcelmid,(trade-welder,boilermaker)

marcelmid

New Member
Hey..

Ik ben vanaf een half uurtje aan het kijken hier.En krijg van al die verhalen steeds meer kriebels.En droom ook vaak over emigreren naar ozzie.En ben dan ook al bezig met het een en het ander.Heb afgelopen week een mailtje gehad van een migratie burau,vanuit australia dus.Die mensen zoeken met mijn trade.En aangezien dat de tijd aanzienelijk verkort,ben ik hippie de pippie...Super blij.Dus ga ik vandaag mijn cv maken,en sturen.The agent told me that i can get a sponsorship.Dus dat sounds good huh.Ik heb ook vrij veel punten,dus als dat niet lukt,ga ik het gewoon op de normale manier doen. :-o

Maar ben wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren,kan haast niet wachten.Het is ook gewoon super leuk,al die verhalen van andere mensen die daarheen willen.Is toch echt apart,zijn sommigen verliefd,of zijn ze er nog nooit geweest.Ik zelf heb een half jaartje gebackpacked,en toen ben ik verliefd geraakt aan ozzie.Als ik alleen het woordje australie hoor dan slaat mijn hart een paar slagen over.En dat nog steeds na 5 jaar......Dus dat zegt genoeg denk ik....

Nou,ik wens iedereen echt heeeeell veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes met al zijn plannen,en het is super om te lezen dat er zo veel mensen zijn die hetzelfde willen.Als maar niet heel nl naar ozzie gaat :p :p

groetjes marcel

Van Harte   :hi: op ons zo gezellig forum.

Wat goed dat het voor jouw zo vlug gaat, misschien meteen een sponor.
Ik wens je  veel suc6 met je plannen.
En geniet van het forum.

Gr ineke  :up:

Hallo Marcel,

:hi: op het forum.

Jij hebt een beroep waar ze op zitten te wachten, velen zullen jaloers zijn (positief)  :-( :lol: :p
Heel veel succes en veel leesplezier, wellicht kan je nog adviezen geven.

Gr. Ton  :up:

Welkom Marcel op het forum!
Ziet er allemaal heel goed uit voor je!
Heel veel succes!

Groetjes Linda :later:

Welkom op het forum :up:

Idd mogelijkheden genoeg voor je, sterkte en succes met je aanvraag

Groetjes Sander

welkom op het forum en veel plezier!! Ben benieuwd naar je sponsorship als je wat meer weet hoor ik het graag (mijn man is ook welder/boilermaker) :)

groetjes Miranda

Back