Newly arrived

Hanne

New Member
Hi everybody.
Wij zijn nu zo'n 8 maanden in Australie. We hebben 12 jaar op ons visum (visum voor ouders van kinderen) gewacht. Onze beide kinderen wonen hier. Wij zijn nu 66 jaar. Tot nu vermaken wij ons prima. We wonen in de Great Lakes area NSW.

Wow!! Dan is het meer dan op zijn plaats om jullie te feliciteren met het visum en van harte welkom te heten... 12 jaar, da's niet mis.... Veel geluk!!

Welkom Hanne! 12 jaar gewacht, maar nu eindelijk genieten in Australië. Ben benieuwd naar jullie verhaal!

wow! amazing. Mag ik heel onbeleefd vragen wat dat visum gekost heeft? Of welk type het is... Heb namelijk ook ouders die eraan dachten naar hier te komen... ze zijn ondertussen wel bijna 70, dus ik denk niet dat ze 12 jaar gaan wachten...

Welkom! Wow, wat een lange adem hebben jullie gehad! Maar alles voor het goede doel! Geniet ze daar!

Welkom!
En ben ook wel erg benieuwd naar de details van jullie visum want hoop dat mijn moeder ooit mee gaat, al is ze wellicht nu te ziek om door de keuring heen te komen...

Welkom op het forum en gefeliciteerd dat het lange wachten beloond is. Ook ik ben benieuwd naar jullie verhaal :)

Hi everybody.
Wij zijn nu zo'n 8 maanden in Australie. We hebben 12 jaar op ons visum (visum voor ouders van kinderen) gewacht. Onze beide kinderen wonen hier. Wij zijn nu 66 jaar. Tot nu vermaken wij ons prima. We wonen in de Great Lakes area NSW.
Wat leuk om te horen dat er meer mensen emigreren op oudere leeftijd, mijn man (68) en ik (60) zijn vorig jaar
mei permanent in Australie komen wonen.
Hebben niet zo lang op ons visum hoeven wachten anderhalf jaar, moesten voor de versnelde procedure wel een behoorlijk
bedrag betalen. Maar zijn wel heel blij hier te zijn, we hebben twee kinderen, een zoon in Melbourne en een
dochter in Brisbane. Zelf wonen we in Maddingley Vic.

Back