Nice to meet you.....

Hannekeg

New Member
Hi there,

Leuk om jullie te ontmoeten ( via het net). Wij zijn Hanneke Gerritsen en Felix Kremer en zijn net zoals vele van jullie gevallen voor Australie. Na het maken van een wereldreis is Australie in ons bloed blijven zitten. Op dit moment zijn wij zwaar aan het twijfelen of we er willen gaan wonen. Hanneke is iets zekerder van haar zaak dan Felix. Het helpt ons zeker op jullie ervaringen te lezen en zo een klein beetje een beeld te vormen en tips te vragen. Al zal het natuurlijk altijd je eigen ervaring moeten worden.
Hopelijk tot ziens op het forum,

Greetz van Hanneke en Felix

:hi: Hanneke en Felix

Ben beniewd wat jullie uiteindelijk zullen beslissen.

Groetjes Mariette

Succes :up:, ik las dat je hier in sociaal werk zit. Gelukkig zijn er meer mensen met een soortgelijk beroep (ik ook), dus als je vragen hebt hoor ik het wel.

Ook welkom van mij! Hoe komen jullie er zo bij om misschien naar Oz te emigreren? Zijn jullie beide nog erg jong? Dan kun je altijd nog verder sparen en dan over een jaar of 2 nog eens terug reizen naar Oz en dan beslissen! Tis een grote stap! Toen ik de 1e keer naar Oz ging had ik t gevoel nadat ik een poos weer thuis was, dat ik iets niet had "afgemaakt", omt zo maar es te noemen... Toen ik na een paar jaar mn ouders had terugbetaald benk meteen weer gaan sparen en ben voor mn 2e lange reis gegaan, wel iets beter voorbereid qua financien, haha. En na de 2e x besloot ik om de 3e x scheepsrecht te maken en vandaar dat mn partner en ik nu in afwachting van ons visum duimen draaien totdat we weer naar Oz mogen om er echt te wonen en te werken!
Jullie heel veel succes met jullie beslissingen!
Grts, Marieke :up:

Back