Niet mee wel mee

lizzyhas

XPdite Sponsor
Hallo ik ben Sophia(ik ben dus niet lizzy kon even niet uitloggen) en ik ben 12 jaar .
en wij gaan misschien emigreren naar Australië we zijn druk aan het kijken . alleen we hebben een probleempje we weten niet of onze 2 hondjes mee mogen want we gaan eerst een huis huren geloof ik. maar als iemand het weet  ik zou het graag willen horen misschien ook van mensen die al naar Australië ge emigreert zijn  :smile: alvast bedankt !!


Gr.Sophia
 
Hoi Sophia, tuurlijk mogen je hondjes mee. Alleen wel op tijd beginnen met alle bloedonderzoeken en inentingen. Wij hebben ze ook alle 3 meegenomen en ze vinden het hier hartstikke leuk. Je kunt niet overal wonen in huurhuizen maar er zijn genoeg huizen waar het wel mag.
 
[quote author=Inge link=topic=8677.msg115067#msg115067 date=1207037899]
Hoi Sophia, tuurlijk mogen je hondjes mee. Alleen wel op tijd beginnen met alle bloedonderzoeken en inentingen. Wij hebben ze ook alle 3 meegenomen en ze vinden het hier hartstikke leuk. Je kunt niet overal wonen in huurhuizen maar er zijn genoeg huizen waar het wel mag.
[/quote]


Dankjewel

Gr.Sophia
 
Hi Sophia,

wij nemen ook onze hond en kat mee en zodra ik wat meer geregeld heb. ( nu alleen nog de rabbies test laten doen nl. ) laat ik je wel weten hoe het is gegaan.
grs
Monja
 
Hoi Sophia,

ik weet niet of je nog steeds informatie aan het verzamelen bent maar ik heb het foldertje gevonden met de gegevens.
De dierenarts die de controle op Schiphol uitvoert voordat ze in het vliegtuig geladen wordt is oa de dierenarts bij PET TRAVEL CLINIC in Amsterdam
emai:info@pettravelclinic.nl

die was heel aardig toen ik hem op de beurs sprak en kon me heel veel vertellen hoe het gaat tijdens de vlucht en natuurlijk wat er vooraf gedaan moet worden.

Misschien kan je hun eens emailen voor meer info?

bellen kan ook natuurlijk : tel 020 6642094 of hun site www.pettravelclinic.nl
ze werken met zoologistics.

groetjes
Monja
 
http://[color=blue]Hi,[glow=red,2,300][/glow]

I am Brynja and I live in Adelaide!!!!!!
You can take your dogs to most houses here but it depends how big your dog is.
Most small dogs are welcome but not if you rent a house. Some owners are nice though and actually let you have realy big dogs in a rented house. Well good luck finding a house and maybe we can meet some day!

Bye, Brynja[/color] :grin:
 
[quote author=hummer link=topic=8677.msg115233#msg115233 date=1207209356]
Hoi Sophia,

ik weet niet of je nog steeds informatie aan het verzamelen bent maar ik heb het foldertje gevonden met de gegevens.
De dierenarts die de controle op Schiphol uitvoert voordat ze in het vliegtuig geladen wordt is oa de dierenarts bij PET TRAVEL CLINIC in Amsterdam
emai:info@pettravelclinic.nl

die was heel aardig toen ik hem op de beurs sprak en kon me heel veel vertellen hoe het gaat tijdens de vlucht en natuurlijk wat er vooraf gedaan moet worden.

Misschien kan je hun eens emailen voor meer info?

bellen kan ook natuurlijk : tel 020 6642094 of hun site www.pettravelclinic.nl
ze werken met zoologistics.

groetjes
Monja
[/quote]


Heel erg bedankt
 
[quote author=Brynja 27 link=topic=8677.msg115526#msg115526 date=1207436940]
Hi,

Sorry I fergot to say that I am ten years old!

See ya, Brynja
[/quote]

Hi

Brynja does'not matter  :smile:
 
Back
Top