niet meer zo nieuw in Melbourne

Steven

New Member
Niet meer zo nieuw dus, nee.
Ben hier al een drietal jaartjes in het schoone Melbourne, wat natuurlijk ferm de max is, ah ja. En kijk ik heb dit forum eindelijk ontdekt, Snelle steven is dan ook mijn bijnaam...
Paar vraagjes toch... Is dit een voornamelijk nederlands-ollandse forum? Ongetwijfeld zo vermits onze noorderburen gezellig en overtuigend de wereld rondtrekken. Toch stiekem een oproep aan alle gezellige belgen om te reageren. Volgens mij zijn er niet zoveel...

En voor alle muziekliefhebbers: www.myspace.com/misterskizm en kom eens naar een van onze optredens hier in het zonnige melbourne. En roep maar in het vuil vlaams, dan roep ik zeker iets terug!!!

groetjes aan allen
Steven

Welkom op het forum :up:

Het zal je verbazen hoeveeel landgenoten er hier aanwezig zijn!

Groetjes Wilbert

Welkom Steven.

Er zitten nog voldoende Vlamingen op dit forum om het niveau een beetje hoog te houden  :up:

Wij zullen (hopelijk) binnenkort vertrekken richting Melbourne.

Bram.

Hola Steven,

Er lopen hier in |Melbourne anders ook nog brabanders rond die niet geheel onaardig zijn.
Zelf zit ik er ook bijna 3 jaar en ik ken ook nog een aardig meisje dat hier al een tijdje woont en in haar hart altijd brabander gebleven is  :doofywave: Daar borrel ik met enige regelmaat mee in een van de leuke bars in Melbourne. Keer pilsje mee pakken?

hey Steven,

hier nog nen Belg - en ne Welshman - die ook naar Melbourne willen.

Merci voor de link, we zullen zeker eens afkomen!
Hoe is de musical scene in Melbourne? Wij gaan zelf regelmatig naar optredens (zaterdag nog naar Mark Lanegan&Isobel Campbell in de Vooruit) en zijn een beetje bang dat 'onze muziek' (komt vrij veel overeen met uw 'influences') Australië soms links laat liggen in tours. Zijn we te verwend in Europa en zullen we moeten gaan afkicken? (zeg nee, zeg nee!)
En oh ja, welkom op het forum!

groetjes,
An

Super! Misschien moeten we eens een belgische bieravond ineen steken hier in melbourne.

Om te reageren op de music scene in Melbourne plaats ik nu direct een post onder VIC. Anders word ik vast en zeker "gemoved".

Sante!

Back