Niet nieuw in Brisbane maar wel op het forum

WickedBrigitte

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Brigitte en ik woon sinds Augustus '99 met Anthony en Skippy ( foto ) in Brisbane. Ik ben Anthony in October '97 in Melbourne tegen gekomen, toen ik op mijn werk visum in Australie aan het rond reizen was.

Ik wist niet dat er zoveel Nederlanders in Brisbane wonen. Wel heel leuk. Ik heb inmiddels een aantal van jullie ontmoet op de jongeren borrel en kijk alweer uit naar de volgende.

Aangezien we van plan zijn om over een aantal maanden naar Melbourne te verhuizen, hoop ik op dit forum wat mensen te leren kennen die al in Melbourne wonen.

Tot horens,

Brigitte

Hi Brigitte!

Ik woon ook sinds '99 in Brisbane, heb mijn man in '98 ontmoet :) Jammer dat je gaat verhuizen!!

Zeg, over jullie Skippy hè, wij hebben ook een Rainbow Lorikeet gehad, (George, een vreselijk scheetje die op z'n rug ging liggen om zich op z'n buik te laten kriebelen!), maar we hadden de kooi wel buiten staan omdat die beesten hun droppings straal door de tralies projecteren. Hoe gaat dat bij jullie?

Ik zie je misschien nog :)

Cheers,

Ireen.

Hoi Brigitte,

Welkom op het forum. Leuke foto zeg van Skippy (leuke naam!).

Groetjes Miranda  :)

Welkom op het forum!
Genoeg te beleven hier! Voor de meeste onder ons redelijk verslavend!

Nog een paar maandjes QLD en dan Melbourne, leuk! Hoop dat je veel mensen ontmoet via het forum hier! :up:

Groetjes Lin

Hoi Birgitte,

Welkom op het forum  :hi:

Veel plezier met kennismaken met leden in Melbourne, en alvast succes met de verhuizing.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

:hi: op het forum,

Wij gaan het precies andersom doen, wij gaan eerst 5 maanden in Melbourne wonen voor we vertreken naar Brissie.

Het ozu leuk zijn jullie te ontmoet wanneer we daar eemaal zijn  :up:

Wij komen eind mei pas aan in Oz. :| :up: :-D

Gr.Koen

Back