Nieuw gezicht

Sander

XPdite Hero
Hallo allemaal!

Net lid geworden van dit forum en zal me even voorstellen.

Ik ben Sander, 23 jaar en studeer in Utrecht.
Ik ben verloofd met een Australische (uit Perth) en we zijn op dit moment hard bezig uit te zoeken met welk visum we (ik) naar Australie kan emigreren.

Ik heb ook al het prikbord van emigratie.pagina.nl en britishexpats.com door gespit, veel nuttige info gevonden (vooral Simone en Mairi, thx) en hoop hier nog meer nuttige tips op te doen.

Sander
 
Hoi Sander,

Ik ben badri en woon ook in utrecht.

Wij (Myself en mijn vrouw) zijn bezig met immigratie naar australia.

Net laatse week applicatie gestuurde naar DIMIA

Nu moet wachten

Gr
:D
 
Sander said:
Hallo allemaal!
Ik heb ook al het prikbord van emigratie.pagina.nl en britishexpats.com door gespit, veel nuttige info gevonden (vooral Simone en Mairi, thx) en hoop hier nog meer nuttige tips op te doen.

Sander

Glad to be of service!

Mairi en Chris zijn trouwens net vertrokken uit Duitsland, eerst naar Scotland om Chris' family te bezoeken, en dan naar Perth!!
Ik denk dat ik ze zeker daar ga ontmoeten, ik kon het goed vinden met Mairi!

En jij ook al naar Perth, dat wordt een gezellige boel.

Trouwens, niet dat wij heel actief zijn in mensen opzoeken, contact houden enz, maar het is zeker leuk om in ieder geval 1 keer een keer af te spreken (maar dat komt dan nog wel, het duurt nog even!!)

groetjes
 
Hoi Sander, Welkom.

Ik hoop dat jullie een jaar samen hebben gewoond dat maakt alles een heel stuk makkelijker. Als je vragen hebt dan zou ik ook kunnen helpen. Ik ben inmiddels 2,5 jaar in Australie en ben door een spouce aanvraag gegaan. Veel succes.

Sil
 
Beste mensen!

Bedankt voor jullie welkomstwoorden.
Het lezen en vragen stellen op de diverse nieuwsgroepen heeft me al aardig wat info opgeleverd en ik weet zeker dat dit in de toekomst alleen nog maar meer zal worden!

Groeten,
Sander
 


OFX
Back
Top