nieuw: hallo allemaal zegt Johanna de Roever

Yoyo.d.R

New Member
Hi! Ik (Johanna) ben 22 jaar en in noord duitsland opgegroeid, míjn ouders zijn nederlands maar ik zal zeker een paar taalfouten maken...dus asjeblieft niet verbaasd zijn als ik heel veel schrijffouten maak  :-D. Nog zit ik in Maastricht maar in Juli ga ik voor de komende 4 jaar naar Perth om daar Psychologie te studeeren...Ik ben er nog nooit geweest-een echte sprong in het koude (in dit geval warme) water!! Natuurlijk ben ik op zoek naar leuke mensen, die ook in AUS zitten, en misschien zelfs in Perth??!! :wink:

Welkom :up: Er zijn hier genoeg mensen die ook naar Perth zijn gegaan of daar al zaten :wink:

Hoe doe je dat, 4 jaar in Australia studeren? Of heb je gewoon heel veel geld nodig :p

Goddank met veel ondersteuning van mijn ouders :) maar de universiteiten hebben al gezegd dat als je in het eerste Jaar goede scores krijgt je ook financiele ondersteuning kunt aanvragen...HARD STUDEREN DUS!!! :wink: Ik had de keus tussen universiteiten in de US en Austr...en Austr Universiteiten zijn gelukkig ook al wat minder dan de amerikaanse!!! :-o!!! en bovendien volgensmij ook aangenaamer en leuker :up:  

Johanna,
Heb jij misschien de IELTS test gedaan op zaterdag 12 maart in Utrecht en dat je dus van mij toen een papiertje hebt gekregen met de URL van deze site?

Zo ja......welkom....

Zo nee.....natuurlijk ook welkom  :lol:

[quote author=Yoyo.d.R link=topic=1457.msg12316#msg12316 date=1112799828]
Goddank met veel ondersteuning van mijn ouders :) maar de universiteiten hebben al gezegd dat als je in het eerste Jaar goede scores krijgt je ook financiele ondersteuning kunt aanvragen...HARD STUDEREN DUS!!! :wink: Ik had de keus tussen universiteiten in de US en Austr...en Austr Universiteiten zijn gelukkig ook al wat minder dan de amerikaanse!!! :-o!!! en bovendien volgensmij ook aangenaamer en leuker :up:  
[/quote]

Gaaf.. Geef mij ook zulke ouders :p Bij de mijne kan ik ook maar naar enige steun fluiten, dus ik doe hier alles in m'n uppie :cry: En met de hulp van dit forum :up:

Voor mij en Rebekka was het ook een sprong in het diepe. Ik was nog nooit in Brisbane (eigenlijk überhaupt niet in Aistralië) geweest en ben hier nu 4 weken om mijn promotie-onderzoek te gaan doen (3 jaar). Vooralsnog bevalt het hier prima, ook op de universiteit (University of Queensland).
Studeren hier bevalt wel!
Succes met jouw voorbereidingen.

[quote author=Maluka link=topic=1457.msg12318#msg12318 date=1112801036]
Johanna,
Heb jij misschien de IELTS test gedaan op zaterdag 12 maart in Utrecht en dat je dus van mij toen een papiertje hebt gekregen met de URL van deze site?

Zo ja......welkom....

Zo nee.....natuurlijk ook welkom  :lol:
[/quote]

HI!!!! Ja, precies die ben ik!! :-D hoe is de test bij jullie nog gegaan? nogmaals heel hartelijk bedankt voor de URL- ik heb al een paar Tips gelezen, die me erg geholpen hebben! :up:

[quote author=Yoyo.d.R link=topic=1457.msg12353#msg12353 date=1112875115]
hoe is de test bij jullie nog gegaan? nogmaals heel hartelijk bedankt voor de URL- ik heb al een paar Tips gelezen, die me erg geholpen hebben! :up:
[/quote]

Wij hebben beiden de test gehaald (zie ook: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=521.msg11679#msg11679 )

Mooi dat je al wat bruikbare tips hebt gevonden...daar is dit forum tenslotte voor...veel mensen hier hebben mij ook al enorm geholpen met allerlei vragen..

En heb jij de test ook gehaald?

[quote author=Maluka link=topic=1457.msg12358#msg12358 date=1112881230]
[quote author=Yoyo.d.R link=topic=1457.msg12353#msg12353 date=1112875115]
hoe is de test bij jullie nog gegaan? nogmaals heel hartelijk bedankt voor de URL- ik heb al een paar Tips gelezen, die me erg geholpen hebben! :up:
[/quote]

Wij hebben beiden de test gehaald (zie ook: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=521.msg11679#msg11679 )

Mooi dat je al wat bruikbare tips hebt gevonden...daar is dit forum tenslotte voor...veel mensen hier hebben mij ook al enorm geholpen met allerlei vragen..

En heb jij de test ook gehaald?

ja!!!was er helemall tevreden mee-een overall score van 8.0- ik dacht al dat ik hat niet zou halen!!! Maar wat fantastisch-dann kan ons toch eigenlijk niets meer tegenhouden!!! :cool: :-D
[/quote]

Nou veel studeren dan  :computer:, maar natuurlijk oo veel  :lol1:

Van harte  :hi:

Groetjes Miranda

Back