nieuw hier even voorstellen

Markus

XPdite Sponsor
Hallo allemaal

Ik ben Markus bron 36 jaar .
Het doel is te emigreren ,maar we zijn nog in dubio waarheen in Australie.
Vandaar om mij maar eens te verdiepen op dit forum

Van Harte  :hi: op het forum.

Er is hier een bron van info maar wel even zoeken.
De search button word je beste vriend.

Gr Ineke  :up:

Hoi...

Ik ben Ellen en ga, als het goed is, begin december naar Darwin. Ben in augustus teruggekomen om hier in Nederland de laatste dingetjes te regelen. Zoals nieuw paspoort, visum en natuurlijk moet ik ook het een en ander inpakken en iedereen gedag zeggen. Ik las veel negatieve berichtjes over de NT, maar ik vind het er geweldig. Kom zelf ook niet uit zo'n grote stad, dus Darwin is perfect voor mij.
Ik houd jullie op de hoogte, ik ga eind oktober naar Berlijn!
Veel succes iedereen...

Hoi Markus en hoi Ellen,

:hi: op het gezellige, informatieve, maar ook verslavende forum :up:.

Gr. Mel :cool:

Hey Ellen, het zijn niet enkel negatieve berichtjes hoor over het NT. Wij vertrekken naar Alice Springs en zijn hélémaal wég van het NT! Er bestaat niks mooiers! Veel succes!
Sara

Hi Markus en Hi Ellen.

Welkom ook van ons op dit forum.

Wat NT betreft, lees de berichten maar eens van Sara (sarabaes). Die schijnt idolaat te zijn van NT. :-o :prop:

En als je die leest wordt je mee getrokken in hun enthousiasme!! :happysun:

Rene

Hi Markus en Hi Ellen.

Welkom ook van ons op dit forum.

Wat NT betreft, lees de berichten maar eens van Sara (sarabaes). Die schijnt idolaat te zijn van NT. :-o :prop:

Of die van AJ.

En als je die leest wordt je mee getrokken in hun enthousiasme!! :happysun:

Rene

En Rene, als je denkt dat ik het erg heb zitten, wachte dan maar tot je in Tilburg mijn man spreekt! Die is helemaal verloren aan het NT!!  :lol:

Sara

Zal ik zeker doen! Hij kijkt ook al enorm uit naar het etentje! Tot dan hé!
Je zal hem hoogstwaarschijnlijk herkennen aan zijn t-shirt met de aboriginal flag op!
:lol:

Sara

Hi Markus en Ellen,

Zijn jullie een setje? Dat begreep ik eerlijk gezegd niet goed uit jullie verhaaltje.

In ieder geval: Van harte welkom op het forum!!!!

Groetjes Lin

[quote author=Lin link=topic=2708.msg29549#msg29549 date=1127895607]
Hi Markus en Ellen,

Zijn jullie een setje? Dat begreep ik eerlijk gezegd niet goed uit jullie verhaaltje.

In ieder geval: Van harte welkom op het forum!!!!

Groetjes Lin

[/quote]

Nee we zijn geen stelletje.
Heb nog geen foto of leeftijd van Ellen gezien dus misschien vind ik het wel jammer :-D

Ik denk dat Ellen vergeten is een topic voor haar zelf te openen. :)

@Ellen:

Misschien inderdaad verstandig een eigen topic te starten...

Ga je naar Berlijn om je visum te halen? Wanneer ga je precies, wij (Peter en Ellen, jawel ook Ellen, maar een andere ;-) ) zijn van 16 oktober t/m 20 oktober in Berlijn. Behalve visum halen ook een feestje vieren door een paar dagen Berlijn te ´doen´...

M.vr.gr.

Perthpete

[quote author=Markus link=topic=2708.msg29560#msg29560 date=1127897730]
Nee we zijn geen stelletje.
Heb nog geen foto of leeftijd van Ellen gezien dus misschien vind ik het wel jammer :-D
Ik denk dat Ellen vergeten is een topic voor haar zelf te openen. :)
[/quote]

:-D Helemaal duidelijk!

Wat zal ik zeggen... de wondere wereld van internet is mij nog niet helemaal duidelijk.. gelukkig weet ik wel hoe msn werkt en zie ik mijn toekomstige man elke dag op de cam... Maar ik hou jullie op de hoogte.... Vandaag dan toch een afspraak gekregen in Berlijn!! Ik kon al de 13e komen, maar ik heb het naar de 26e verzet om 11.00 uur... Spannend!!

Back