Nieuw Hier!

Ralf

New Member
Hoi hoi,
Mijn naam is Ralf en ben 25 jaar.
Ik ben voornemend naar Australie te emigreren,en daar te werken.
Ben nog erg aan het orienteren want ik vind het nog een enorme wirwar,
vergeef mij dan ook als ik domme vragen stel
wink.gif

Als mensen mij tips kunnen geven zijn die enorm welkom!
Ik zit er tevens aan te denken een bureau in de arm te nemen,
om me enigzins van veel moeite en rompslomp te behoeden.
Dus als iemand hier een goed bureau voor weet hoor ik het graag!
Mochten mensen dit sowieso afraden,
hoor ik dergelijke motivaties natuurlijk ook graag!

Welkom!

Ik ben ook van jouw leeftijd met de zelfde ambities. M2A schijnt een erg goed bureau te zijn, maar ik heb er geen ervaring mee. Voor 175 euro gaan hun uitzoeken wat je mogelijkheden zijn, maar dat kan je zelfs ook op de onderstaande link doen. Klik dan op "Finding a visa".
Ik heb dus zelf het een en ander gelezen op Immigratie dienst van australie en daar ook een vragenlijst ingevuld voor welk visum ik in aanmerking kom.
Met die uitkomst zie je precies waar je aan toe bent. Eerst doe je dus die test voor welk visum je in aanmerking komt en daarna spreekt het voor zich.

Ik zit er aan te denken om het zelf te doen, moet makkelijk te doen zijn. Aangezien je toch engels moet kunnen, lijkt mij dit een mooie test voor je zelf om begrijpend te kunnen lezen.
Stel dat ik er zelf niet zou uitkomen, dan zou ik M2A in armen nemen. Maar dat zal best een hoop geld extra gaan kosten, hoeveel dat weet ik niet.

Welke stad zou willen gaan wonen? of welke gebied?

Cheers!

Welkom op het forum!

Je zal hier heel wat info vinden hoor, veel leesgenot!

Eén gouden regel die ik je wil meegeven : kies NIET voor Buysse immigration!!!!!!

en voor de rest, laat het allemaal lekker op je afkomen :up:

grtjes
Ines

Bedankt voor het warme welkom!
Ik zou graag richting Queensland gaan.
maar welk gedeelte precies weet ik nog niet.(het kan even goed omgeving Melbourne worden hoor;-))