Nieuw Hier!

Ralf

New Member
Hoi hoi,
Mijn naam is Ralf en ben 25 jaar.
Ik ben voornemend naar Australie te emigreren,en daar te werken.
Ben nog erg aan het orienteren want ik vind het nog een enorme wirwar,
vergeef mij dan ook als ik domme vragen stel
wink.gif

Als mensen mij tips kunnen geven zijn die enorm welkom!
Ik zit er tevens aan te denken een bureau in de arm te nemen,
om me enigzins van veel moeite en rompslomp te behoeden.
Dus als iemand hier een goed bureau voor weet hoor ik het graag!
Mochten mensen dit sowieso afraden,
hoor ik dergelijke motivaties natuurlijk ook graag!

Welkom!

Ik ben ook van jouw leeftijd met de zelfde ambities. M2A schijnt een erg goed bureau te zijn, maar ik heb er geen ervaring mee. Voor 175 euro gaan hun uitzoeken wat je mogelijkheden zijn, maar dat kan je zelfs ook op de onderstaande link doen. Klik dan op "Finding a visa".
Ik heb dus zelf het een en ander gelezen op Immigratie dienst van australie en daar ook een vragenlijst ingevuld voor welk visum ik in aanmerking kom.
Met die uitkomst zie je precies waar je aan toe bent. Eerst doe je dus die test voor welk visum je in aanmerking komt en daarna spreekt het voor zich.

Ik zit er aan te denken om het zelf te doen, moet makkelijk te doen zijn. Aangezien je toch engels moet kunnen, lijkt mij dit een mooie test voor je zelf om begrijpend te kunnen lezen.
Stel dat ik er zelf niet zou uitkomen, dan zou ik M2A in armen nemen. Maar dat zal best een hoop geld extra gaan kosten, hoeveel dat weet ik niet.

Welke stad zou willen gaan wonen? of welke gebied?

Cheers!

Welkom op het forum!

Je zal hier heel wat info vinden hoor, veel leesgenot!

Eén gouden regel die ik je wil meegeven : kies NIET voor Buysse immigration!!!!!!

en voor de rest, laat het allemaal lekker op je afkomen :up:

grtjes
Ines

Bedankt voor het warme welkom!
Ik zou graag richting Queensland gaan.
maar welk gedeelte precies weet ik nog niet.(het kan even goed omgeving Melbourne worden hoor;-))
Ik ben vooralsnog lezende,en ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat!

Welkom Ralf!
Veel succes met al het uitzoekwerk dat je eerst maar eens te doen staat. Voor alle vragen (van briljant tot oerdom) vind je hier altijd mensen bereid de antwoorden te geven of je op weg te helpen.
(@Wimmel: zelf doen is goed te doen, maar makkelijk te doen zou ik het ook weer niet willen noemen...)
groeten,
Laurens

Hoi en Welkom,

Just Migrate doet een gratis assesment, en kun je kijken of je in aanmerking komt.
30 April komt er een nieuwe Sol uit en kunnen wel dingen in je nadeel of voordeel veranderen.

Succes in ieder geval!

Groeten Steven

Welkom op het forum.
Het is en blijft veel info wat op je af komt maar op den duur begin je het te snappen en vertel je het versimpeld tegen vrienden en familie.

Gewoon lezen lezen en lezen. O en vragen en vragen en vragen ;)

welkom

op wwww.immi.gov.au Booklet 6..... lezen , weet je gelijk of jou niveau engels voldoende blijkt...het is een hele hap!

succes!

:hi: Ralf,

De reden waarom wij uiteindelijk toch besloten om M2A in te schakelen was omdat door de vele wijzigingen ik zoveel tijd en energie in uitzoeken kwijt was dat er geen tijd meer was om hier en nu te leven. Ja, het kost een hoop extra euro's maar in ons geval (al 5 jaar bezig) was dit the best way to go. Rob en Marijke zijn erg professioneel, wonen in Adelaide, dus bovenop alle veranderingen en wij vinden ze erg betrouwbaar en het geld waard!
Dus, je moet zelf kijken... heb je de tijd zou ik het zeker zelf doen, zou me uiteindelijk ook wel gelukt zijn! Anders schakel je een buro in, maar dan moet je nog een hoop werk zelf doen hoor.

:) Betty

hoi Wimmel.
even op hun site kijken , die 175 euro is voor en berekening of je kans maakt , ga je dan in zee met hun dan trekken ze dat bedrag eraf.
groet
Jaap

Back