Nieuw hier!

Lisafb

New Member
Goedemiddag allemaal,

Al een tijdje wat gelezen hier en nu toch maar eens ingeschreven. En dus ook even voorstellen.
Mijn man werkt in de offshore en afgelopen feb maart verbleef die in australie. Door alle mooie verhalen over brisbane besloten we hals overkop dat ik naar hem toe kwam om er een vakantie achteraan te plakken.
Toen zondag besloten en ticket gekocht en donderdag zat ik met ons toen 2 jarig zoontje en 4 maanden oude dochter in het vliegtuig.
We hebben een roadttip van brisbane naar cairns gemaakt.
Totaal verliefd geworden op queensland.
Sindsdien krijgen we het niet uit ons hoofd. Morgen een gesprek met de baas van mijn man of er vanuit het bedrijf waar hij nu werkt een opening is om te kunnen werken in brisbane.
We denken dat dit een kleine kans is, maar niet geschoten is altijd mis ;)
Veder enorm aan het zoeken naar andere opties. Dus tips horen we erg graag. Zeker als jullie nog bedrijven in de techniek weten die service engineers zoeken ;)

Groetjes!
 
Spannend. Je kan natuurlijk altijd kijken op de SOL (Skilled Occupation List) om te kijken of het beroep van je man op de lijst voorkomt. Dan worden de mogelijkheden om een visum te krijgen opeens een stuk breder!
 
+1 voor FritsC ;) Sponsorship kan leuk zijn (maar heeft ook zeker nadelen) Een 189 of 190 visum is ook fijn! (en dat zou een mogelijkheid zijn als je op een SOL (189) staat of op een State Sponsored list (190)).
 
Back
Top