nieuw hier

Jos-Rotterdam

New Member
Mijn naam is Jos, woon in Rotterdam, 64. jr Ik heb me aangemeld bij dit forum. Ik hoop informatie te vinden/krijgen over mogelijke immigratie naar Australie. Mijn dochter woont er en ik zou in aanmerking kunnen komen voor een permanent visum wegens gezins hereniging. Ik weet weinig van dit onderwerp, zodoende. Groet. Jos
 
Hoi Jos, welkom. Het is een visa wat ik hier nog niet voorbij heb zien komen (volgens mij) dus veel meer dan de link die Emulate gedeeld heb kan ik ook even niet verzinnen, maar kom je gerust met specifieke vragen, we zullen ons best doen te antwoorden waar mogelijk!
 
Hi Jos, dat klinkt super om hier de rest van je leven door te brengen. Geen verkeerde keus als het allemaal lukt. De link van Emulate is een goede start. Ik heb er in het verleden ook wel eens naar gekeken om mijn moeder deze kant op te halen, maar ik heb (helaas) een broer of zus teveel..... De meerderheid van de kinderen moet hier wonen. Stuur me een PM als iemand belangstelling heeft om er eentje over te nemen, ik sta ze graag af ;)
 
Hoi Jos welkom op Xpdite:)

Mijn schoon moeder is op een parent visa hier naar toe gekomen. Ze is in 2008 naar Australia gekomen en dat zelfde jaar heeft ze geapplied voor het visum en ook haar medicals gedaan. We zijn nu 13 jaar verder en ze wacht nog steets op antwoord🥴, al die tijd zit ze hier op een bridging visa en op zich is dat niet zo erg want ze heeft haar pensioen elke maand en ze heeft gewoon recht op medicare etc.

Succes met je avontuur:up:

Cheers
 
Back
Top