NIeuw hier

Jolanda

New Member
Hi. Heb me net aangemeld. En ben als single op zoek naar mijn mogelijkheden om me in Australie te gaan settlen.
Ik ben al wat aan het zoeken geslagen op het internet maar pfff... het is een wirwar.. dus hoop via en samen met jullie uiteindelijk te kunnen emigreren naar Australie...

Oh vergeet helemaal iets over me zelf te vertellen. Mijn naam is dus Jolanda. Ik ben 33 jaar en werk momenteel als salesmanager/coach bij een internationale Bank. Ik ben single en erg avontuurlijk en positief ingesteld.
Mijn droom is om in Australie heerlijk te genieten van het "no worries" mentaliteit en van de geweldige natuur.....

Groetjes Jolanda

Hallo Jolanda! Welkom op het forum en veel succes met je plannen? Weet je al waar je ergens wilt terechtkomen, of staat heel Oz nog open?  :-D  :up:

Sara

[quote author=sarabaes link=topic=4770.msg60406#msg60406 date=1148495935]
Hallo Jolanda! Welkom op het forum en veel succes met je plannen? Weet je al waar je ergens wilt terechtkomen, of staat heel Oz nog open?   :-D  :up:

Sara
[/quote]
Hi Sara
Dank je voor je reactie. IK wil naar de oost kant van Australie. NSW of Queensland.. En jij? Ben je al een paar stappen verder dan ik? Ik ben namelijk net bezig me te orienteren. Maar erg "dertermined". Heb me net aangemeld voor een informatiebijeenkomst Destination Down Under 2006  van 2 juni tot 6 juni.
En waar wil jij je gaan settelen??

GroetjesJ

Hoi Jolanda,

Welkom op het forum  :hi:

Een positieve  :) instelling zal je nodig hebben om de wirwar  :? doorgeen te komen.

Veel succes met je plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

[quote author=Scutch link=topic=4770.msg60410#msg60410 date=1148496367]
Hoi Jolanda,

Welkom op het forum  :hi:

Een positieve  :) instelling zal je nodig hebben om de wirwar  :? doorgeen te komen.

Veel succes met je plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Hi Susan, Mees en Shea

Thanx zal ik nodig hebben...
Groetjes J
[/quote]

[quote author=Jolanda link=topic=4770.msg60404#msg60404 date=1148495690]
. Ik ben 33 jaar en werk momenteel als salesmanager/coach bij een internationale Bank. Ik ben single en erg avontuurlijk en positief ingesteld.

Groetjes Jolanda[/quote]

Salesmanager bij een internationale bank en Single.....

:? :? dat single zal zo voorbij zijn als jezelf zo adverteerd.... :-D :up:

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=4770.msg60470#msg60470 date=1148548166]

Salesmanager bij een internationale bank en Single.....

:? :? dat single zal zo voorbij zijn als jezelf zo adverteerd.... :-D :up:

Jack :evil:

[/quote]

Jack? Vertel eens iets meer over de gedachten van de moderne man hierover? Ik ben ook zoooooooooooooooo naief............

Henriette

[quote author=henriette link=topic=4770.msg60476#msg60476 date=1148549042]

Jack? Vertel eens iets meer over de gedachten van de moderne man hierover? Ik ben ook zoooooooooooooooo naief............

Henriette[/quote]

Je bedoelt, mijn gedachten van de moderne ervaren man  :-D :lol: :lol: :up:

Openlijk of ondertafel via een pm'tje

Greetings Henriette,

Jack :evil

Welkom, en succes met je orientatie, je kunt op het forum in iedergeval veel info vinden, en dan is de
keuze aan jou.

groetjes Manja :)

:hi: to the ForumFamily

Ach , je bent niet alleen in het alleen zijn , op dit forum.
beetje vaag , maar er zijn meerdere mensen die de sprong alleen wagen 
Kijk maar eens op
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3680.0
Als je wilt.

Veel plezier op dit forum

Groetjes Johan

Hai Jolanda,

welkom! Ik ben ook redelijk nieuw hier en (inmiddels) single, Maar dat houd mij niet tegen om naar mogelijkheden te zoeken om alsnog die kant op te gaan. Succes met het uitzoeken - valt af en toe niet mee, maar gelukkig kun je hier veel vragen kwijt!

Groetjes, Charlotte

Back