Nieuw in Manly NSW

Idzen400

New Member
Hallo!! Mijn naam is Djoke. Ik ben 30 jaar en woon sinds een maand samen met mijn vriend en dochter (10 maanden) in Manly. We zijn hier nu voor de zesde x in Australie en hebben besloten nu een paar jaar te blijven. Het lijkt me leuk om in contact te komen met landgenoten, eventueel ook met kleine kinderen. Het leukst zou zijn in Manly.... Groetjes!!

Hoi Djoke,

Welkom :) Misschien handig om even te vermelden welke Manly het is?

Groetjes,

Irene

Welkom op de site! Op welk visum zijn jullie in Australie?? Enjoy your life in OZ!!

Hallo Djoke,

Welkom op het forum  :hi:.  Veel plezier daar in Manly NSW, ben ik paar keer geweest, echt mooi. 

Groetjes,
Susan

Hi Djoke,

Welkom in Manly - waar ook wij wonen. Er zit een behoorlijk aantal Nederlanders hier, van jullie leeftijd en iets ouder (zoals wij, met 3 opgroeiende en dus schoolgaande kinderen), dus er gaat geen dag voorbij dat je geen Nederlands op de boulevard hoort spreken. Waar ergens in Manly zitten jullie?

Als je sowieso met Nederlanders in Sydney en omgeving in contact wilt komen is het wellicht niet onverstandig om je bij Dutchlink (www.dutchlink.com.au) aan te melden. Zo was er in het weekend na Koninginnedag een leuke evenement bij Neerlandia in Frenchs Forest, bijgewoond door naar schatting meer dan 100 Nederlandse gezinnen uit de buurt, veel met kleine kinderen.

Grt 

Back