Nieuw lid

Aussie Pino

New Member
Afijn na ongeveer anderhalf jaar meegelezen te hebben, dan toch maar een account aangemaakt.
We zijn een stel van 38 met een meid van 8 en gaan hoogstwaarschijnlijk binnenkort naar Australie emigreren. Heb al veel info hiervandaan weten te toveren, maar we hebben nog heeeel veeel vragen. Bij voorbaat al excuses voor de vele topics(met de welbekende vragen) die we zeer waarschijnlijk de komende dagen gaan openen.

Welkom! Waar gaan jullie heen? En waar in het proces van de visumaanvraag staan jullie?

Dank allen voor het welkom!
Op dit moment zit ik in de laatste fase van mijn sollicitatie, het zou gaan om een 457 Visa en wat ik heb begrepen is dat ze deze het snelst zouden moeten kunnen regelen.
Waarheen....tja, dat vroegen wij ons dus ook af. Als alles meezit en ik word aangenomen, kan ik hoogstwaarsschijnlijk kiezen uit MacKay, Rockhampton, Karratha, Tamworth, Alice Springs en nog een paar plekker waar ik liever niet naar toe ga. Dus niet echt specifiek 1 richting uit :)

Welcome! Afgelopen week zijn er 3 nieuwe kool terminals approved in Queensland en 2 maanden geleden nog een nieuwe LNG plant. Wij gaan onze Ammonium Nitrate plant upgraden, omdat de koolmijnen steeds meer explosieve vragen! Komt genoeg werk aan :) Er worden veel nieuwe LNG pijpleidingen aangelegd in Queensland en nog veel meer.... Succes met je sollicitatie en de visum aanvraag. Rio Tinto kan ook niet genoeg mensen vinden en houden ;-) en Bechtel is een goede keuze want die hebben de koolterminal jobs te pakken.

Back