nieuw lid

Verhoeven

New Member
Hallo ik ben Hans (64) en mijn vrouw Marian (57) onze dochter met haar man en 2 kinderen gaan begin volgend jaar emigreren naar Australie,nu denken wij er ook over omdat wij verder geen kinderen hier hebben.

Graag willen wij in contact komen met mensen die ook die plannen hebben.

We kijken uit naar jullie reactie

Hans & Marian

:hi: Hans & Marian!

Ik hoop dat jullie veel antwoorden hier zullen vinden. Mede omdat mijn moeder ook graag die kant op wil komen als ze met pensioen is.  :wink:

(Lijkt me heel gezellig als jullie dochter en haar man naar Oz komen!  :wink: )

Welkom op het forum!!

(Maarre... die kale mag in NL blijven hoor!!  :lol1: )

Groetjes Sander

Hartelijk  :hi: op het forum.
Vind het geweldig om zo'n besluit te nemen
om bij je kinderen te zijn.
Heel veel suc6.

Gr ineke.  :up:

:applaus: Hans & Marian wat leuk dat jullie ook op het forum zijn :dancing:

Groetjes Ron & Carina en kids

Welkom op het forum!!! Leuk dat jullie zo geïnteresseerd zijn in de stappen die jullie dochter en haar gezin hebben genomen. Maar vooral leuk dat jullie er zelf ook aan denken om de stap te gaan maken. Heel veel succes :cool:!!!

Gr. Mel :cool:

Hans en Marian  :hi: op dit zeeeer gezellige forum

Gelukkig komen er nu ook ouders kijken wat die jongelui
uitvreten en bekokstoven.  :whisper: :call: :crazy:
Kunnen wij ze gelijk uitnodigen in ons gezellig cafe    :loldevil:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1797.0

:shout: is alleen maar een hint hoor  :lol1:

Gr. Ton  :up:

Nog een half uurtje Ton en het is 23:00 uur  :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek: :koekkoek:( jongelui ehhuuummmmm  sorry ik hoor echt niet wat je zegt hoor!    :lol1:

:thinking: ze hebben meer geld dan die jongelui  :donttell:

En met jongelui bedoel ik natuurlijk niet Jong en Lui  :lol1:

Hiya Welkom!

Hoop altijd nog dat mijn ouders de "stap" wagen om deze kant op te komen....maar dat zit er niet in ben ik bang. Heel, veel succes met jullie plannen in ieder geval!

Groetjes
Syl

Back