nieuw lid

sarabaes

XPdite Sponsor
Hallo! Mijn naam is Sara en ik ben Belgische maar tevens een halve Zeeuw, aangezien de rest van mijn familie eigenlijk allen uit Terneuzen komen. Samen met mijn man Hans vertrek ik in juli 2006 definitief naar Australië. We hebben er toch ook een 2 jaar over gedaan vooraleer we ons permanente visas in haden hadden. Nu zijn we volop alles aan het voorbereiden op ons vertrek, ook al is dat nog wel enkele maanden te vroeg. Hansis 37 jaar en is goudsmid en ik ben 27 jaar en heb een master in Medisch-sociale wetenschappen. We zijn van plan om de eerste twee jaar in Alice Springs te gaan wonen, in the Northern Territory. Eens lekker in de natuur, de rust, gewoon genieten van de outback. We komen allebei uit een grote stad (Brussel, Antwerpen) en kijken er echt naar uit om al dat gedoe eens achter ons te laten. We hebben nog geen kinderen en zijn de eerste jaren ook nog niet van plan om daaraan te beginnen. Eerst genieten van Oz en elkaar. We nemen niet veel mee naar Oz, we verkopen hier al onze meubelen en spullen, we hebben niet veel nodig. Onze twee honden Rudi en Marcel gaan wel mee! Ik hoop hier op het forum wat mensen te leren kennen en ervaringen op te doen. Tot mails,
Sara

Hallo Sarra.

Van harte   :hi: op het forum.

Heel veel suc6 met je reis naar Oz.

Gr Ineke  :up:

[move][glow=red,2,300]:hi: op dit super gezellige forum  :up:[/glow][/move]

Gefeliciteerd met julie visa, Alice is erg mooi maar alles er omheen is zo kaal... :)... maar tof dat ook jullie de oversteek gaan maken.

Zal wel een enorm verschil zijn tussen Antwerpen/Bussel  en Alice, lekker hoor onthaasten in de outback.

Suc6 en groeten,
Koengaroo

Welkom op het forum!

(Nog even en ik schrijf ons forum  :-D  :-D )

Hier kun je ongetwijfeld gezellig kletsen en een heleboel informatie vinden!  :up:

Groetjes Linda

Welkom Sara en Hans. geweldige plannen.
Ik vroeg me even af of er iets te doen is in het NT voor een goudsmit, behalve zelf het goud zoeken? Of gaat Hans iets heel anders doen? Nieuwschierig, he  :roll:
In ieder geval heel veel succes met de voorbereiding. :up:

groetjesl

Hans kan er als goudsmid terecht bij enkele juweliers en eventueel weer zelfstandig beginnen, zoals hij nu is in Antwerpen. Maar het liefste zou hij zijn ultieme droom vervullen en gaan werken als Park ranger! Iets helemaal anders, maar van zodra we daar zijn, gaat hij zich inschrijven voor de cursus!

Alvast bedankt voor het warme welkom en wie weet zie ik jullie nog eens in Alice Springs of ergens anders in Oz!

:hi:

Op dit forum en WOW wat een geweldige plannen hebben jullie! Weer eens wat anders dan iedereen die maar naar de grote stad vertrekt..... Ik wens jullie er erg veel succes mee; hopelijk gaan het jullie goed bevallen daar!

Hans & Jacqueline

Back