Nieuw member

mtech99

New Member
Hallo allemaal,

Wij zijn Mark en Linda 43 en 40 jaar wij hebben een zoon van 19 jaar Kevin genaamd.
Wij zijn beide zelfstandig ondernemers en woonachtig in Avenhorn.

Ik heb een installatie bedrijf samen met mijn zoon en mijn vrouw heeft een kleine sportschool.
Wij lopen al jaren met de gedachte om nederland te gaan verlaten maar hebben nu besloten om te kijken of het voor ons ook haalbaar is.
Wij hebben familie in Perth wonen en wij willen ons daar dan ook gaan vestigen.
Ik zal me vorderingen hier op het forum melden, heb ik verder nog vragen zal ik deze hier ook zeker stellen.
Mark en Linda

Welkom op het forum en veel succes met uitzoeken! Er is een hoop te vinden hier.

Groet,
Annemarie

Allen bedankt voor het hartelijk welkom.

Mischien nog even leuk om te melden dat we begin 2012 een korte vakantie hebben geplant naar Perth kan haast niet wachten.

Groet Mark en Linda

Veel plezier in Perth. Als jullie zin hebben zijn jullie welkom om een keer iets te komen drinken :)

Welkom op het forum!
afro.gif

Welkom! Veel succes met alles. Ik woon niet te ver van Perth vandaan. Zal jullie zoon ook mee gaan, of blijft hij liever in Nederland?
Jo

Onze zoon wil ook dol graag mee, alleen met de vakantie volgend jaar bijft hij hier ivm het verzorgen van de vele dier die wij hebben.

Wij wonen op een boerderij met kippen, schaapjes, konijnen en onze 2 mechelse herders.

Als wij permanent zouden vertrekken nemen we alleen de honden mee.

Back