Nieuw op dit forum

Joff

Member
Hallo Ik ben Geoffry.

Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben samen met mijn vrouw en 2 kinderen van 5 en 8 jaar oud serieus aan het nadenken om naar Australië te emigreren. We zouden graag naar Perth willen verhuizen.
Ik ben nu 6 jaar timmerman van beroep en heb een 2 jarige opleiding timmeren gedaan. Is dit voldoende om in aanmerking te komen voor een skilled visa?
Wat is de beste manier om een visum aan te vragen. Is het zelf te doen? Dit zou veel geld besparen.
Ik ben heel benieuwd

Welkom op het forum en wat een uitstekende keuze: Perth! We kunnen hier wel wat goede timmermannen gebruiken :)

Welkom op het forum en wat een uitstekende keuze: Perth! We kunnen hier wel wat goede timmermannen gebruiken :)

Is Perth echt een goede plek om te wonen. Voel je je niet te erg afgezonderd van de rest van Australië?

Welkom op het forum!
Als je zeker van je zaken wilt zijn (wel of niet in aanmerking komen voor een visum) zou je een zeer uitgebreide kansbeoordeling kunnen laten doen door Move2Australia voor €175.
De kosten worden verrekend als je ervoor kiest om de visumaanvraag door M2A te laten doen.
Wij hebben een zeer goede ervaring met Rob en Marijke Breumelhof van M2A en ik zal ze echt aanraden als je de beslissing neemt om met een emigratiebureau in zee te gaan.

Succes! :up:

West Australie is een goede plaats om te zitten met deze economie. Ja, het is wat verder weg van de oostkust, maar je zit weer dichterbij Nederland of Indonesie, Singapore, etc. Maar er is altijd nog genoeg te ontdekken aan deze kant en anders kan je altijd nog een keer het vliegtuig op. Helaas kost dat natuurlijk wel weer wat en zeker met een familie....
Jo

Afgezonderd? Helemaal niet! Hoe vaak denk je dat de gemiddelde inwoner van Sydney gezellig even naar Melbourne gaat of andersom? Nee, ik woon hier prima! Nauwelijks files, winters die lijken op nederlandse zomers, prachtige stranden, voldoende natuur, heerlijke wijngebieden.... zal ik nog even door gaan? En inderdaad, maar 17 uur vliegen naar Nederland :)

Afgezonderd? Helemaal niet! Hoe vaak denk je dat de gemiddelde inwoner van Sydney gezellig even naar Melbourne gaat of andersom? Nee, ik woon hier prima! Nauwelijks files, winters die lijken op nederlandse zomers, prachtige stranden, voldoende natuur, heerlijke wijngebieden.... zal ik nog even door gaan? En inderdaad, maar 17 uur vliegen naar Nederland :)

mmm.

Klinkt allemaal goed. Ik ga kijken of we de financien rond kan krijgen voor de emegratie.

Bedankt!

Back