nieuw op dit forum..!

iwan

New Member
Hallo iedereen,
Graag wil ik ons voorstellen. Wij zijn Iwan en femmie ( 36 -30jr ). Samen met onze zoon niek van 1 1/2 jr, ( ons 2e kindje verwachten we in November) wonen we nog in nederland. Daar willen we graag verandering in brengen Ik ben werkzaam als zelfstandige kapper en femmie werkt regelmatig mee. Sinds mei dit jaar hebben we het besluit genomen om te emigreren naar Perth - Australie. We weten al redelijk wat en hoe we dit willen gaan doen, maar... we zullen jullie hulp erg goed kunnen gebruiken.!
zeker omdat we alle papierwerk zelf gaan doen.!! Wanneer iemand hier al ervaring mee heeft zouden we dat graag willen weten?

Wij hopen op een fijn en leerzaam contact met iedereen.

grtz. Iwan en Femmie

Hi Iwan en Femmie,

Leuk dat jullie ook naar Australie willen, dan zitten jullie hier helemaal goed  :up:.

Welkom op dit zeer leerzame forum (maar we hebben ook een hoop lol hoor  :-D)

Groetjes,
Lela

Hoi daar,

Welkom op het inderdaad gezellige forum.

Vraag maar raak of gebruik de search als je wat wilt weten.

Groetjes Miranda  :) :)

Welkom op het forum :up:

Via welk visum wilden jullie gaan? en welke vragen hebben jullie nog?

Groetjes Wilbert

[quote author=Wilbert67 link=topic=5395.msg68318#msg68318 date=1155887118]
Welkom op het forum :up:

Via welk visum wilden jullie gaan? en welke vragen hebben jullie nog?

Groetjes Wilbert
[/quote]

Hallo wilbert,

we willen een skilled independent ( subclass 136) aanvragen.

Wat ik graag zou willen weten is welke volgorde we moeten aanhouden m.b.t. alle formulieren. ik wil het in 1 x goed doen  en liever vandaag dan morgen.
Moet ik eerst alles laten vertalen zoals diploma's e.d. dit opsturen naar TRA dan medical, Iets-test, dimia enz...??! Bewijs van goed gedrag kan ik dat nu al aanvragen alsmede uitr. Geboorte reg.? willen ze ook dat alle toegevoegde documenten door notaris worden gestempeld als "true-copy".?
Ik ben zelfstandig en heb begrepen dat je dan 3 jaarverslagen moet laten vertalen en bij  de aanvraag TRA moet voegen. Kan dit niet anders..? Moeten we verder wachten op de geboorte van ons 2e kindje voordat we iets kunnen opsturen.?

Dit zijn al heel wat vragen dus ik laat het even hierbij,

Alvast bedankt,  Iwan

Hoi Iwan,

Je kunt je vragen beter even in de juiste rubriek plaatsen (Skilled Visa). Deze rubriek is alleen bedoeld om je even voor te stellen.

Back