Nieuw op het forum

dani

New Member
Hoi Hoi,

Eest allemaal gelukkig nieuw jaar!!!
Ik ben nieuw op het forum, dus wil me even voorstellen.

Een paar jaar geleden heb ik in Australie rondgereisd en heb mijn vriend ontmoet. Vele zullen het verhaal herkennen! Hij is toen met mij teruggegaan naar Nederland en we wonen hier nu een paar jaar. Nu willen we teruggaan naar Australie! Dit is natuurlijk een hele onderneming en heb al gelezen dat veel mensen op dit forum hier ervaring mee hebben. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met al mijn vragen en ik hoop dat ik ook andere kan helpen met vragen!

Vele groetjes,
Dani

Welkom op het forum. Er zijn je al vele voorgegaan dus ervaringsdeskundigen genoeg! zeker als het op de papierwinkel aankomt.

Hoi Dani

Welkom op het forum! Ik heb ervaring met de aanvraag voor een partner (defacto) visum. Dus mocht je daar vragen over hebben laat het me weten. Mocht je dat aan het overwegen zijn, denk er dan goed over na van waaruit je de aanvraag wilt indienen. Als je het vanuit NL doet mag je nl niet naar Australie komen totdat er uitsluitsel is, en.... als je het vanuit Australie doet dan mag je niet ongevraagd het land verlaten want dan kan je aanvraag vervallen. Anyway. Er schijnen zo'n 99 verschillende visa's te zijn. Neem de tijd om de juiste te vinden, een visum die je de meeste kansen biedt, en die je het minste geld, tijd en stess bezorgt!

Groetjes en succes
Heleen  :up:

Back