Hij kan daar inderdaad voor onbepaald tijd aan het werk en heeft zelfs al een visum voor onbepaalde tijd. Is echt heel snel gegaan hoewel we dat dus helemaal niet hadden verwacht. Hij hoefde helemaal geen taaltesten af te leggen, medische testen te ondergaan, etc.. Ik kan ook zo meekomen en de kids ook. Heeft iets te maken met het feit dat er veel geld wordt ingebracht in Australië, dan kan en mag alles lijkt het wel :wink:
Ik ga van de zomer een maand met kids en binnenkort nog twee weken zonder hen. Ik bedenk me net dat hij al weer bijna vier maanden weg is, de tijd gaat echt zo snel. Ach, ik geniet van alles en we zien wel hoe het gaat lopen. Ik wws gewend dat manlief weinig thuis was, weekje Maleisie, twee weken Amerika, etc.. Eerlijk gezegd is het nu een stuk rustiger en het scheelt heel veel wasgoed en rommel :grin:
Ik weet alleen niet wat ik over een week moet meenemen maar Melbourne. Is het koud, is het warm, het schijnt daar zo te wisselen. Nouja, we hebben een wasmachine en droger dus dat gaat wel lukken. Het is gewoon zo vreemd om eigenlijk naar je eigen huis te gaan maar daar nog nooit te zijn geweest. Ik vind het wel heerlijk dat ik niet in een hotel hoef, een eigen appartement is wel luxe. Er is zelfs een zwembad en gym, hoe decadent! Ik woon nu, in Nederland, in een zogenaamde expatwijk. Heel veel buitenlandse werknemers en in Melbourne waarschijnlijk ook. Ik ben hier gewens veel Engels te spreken met de buren dus dat blijft hetzelfde. Ik heb echt zo'n zin om te gaan.....jammer dat ik weer naar huis moet daarna. Ik krijg steeds meer kriebels om daar te blijven maar dat gaat even niet met de kids en hun school. beide werelden is vast ook leuk!