[quote author=Lost link=topic=1616.msg14198#msg14198 date=1114864839]
Toen mijn visumaanvraag werd goedgekeurd, besloot ik om toch maar een nieuw paspoort aan te vragen (mijn oude was geldig tot februari 2006). Ik heb toen contact opgenomen met de ambassade in Berlijn en zij vertelden mij dat ik gewoon het nieuwe paspoort naar hun op kon sturen. Ik weet niet of het iets uitmaakt dat mijn visum al was goedgekeurd, maar ik heb de DIMIA niets hoeven laten weten. Als je aanvraag nog in behandeling is, moet je zoals Rob al uitlegde form 1022 invullen en opsturen.
[/quote]
Hé Lost,
Da's grappig: mijn paspoort is ook geldig tot februari 2006. Mijn vriendin en ik zitten midden in de aanvraag. We wachten op dit moment op het verzoek voor de Medicals en VOG. Ik zit een beetje te twijfelen of ik het beste nu een nieuw paspoort kan aanvragen of beter kan wachten tot mijn visum (Skilled Independent) binnen is!? Ik ben namelijk bang dat door het opsturen van form 1022 alles vertraging oploopt. Verder hebben we alléén een casefile number en nog geen naam van onze Case-officer. Ik ben bang dat alles daar onderaan de ambtelijke stapel verdwijnt. Misschien een irreëele gedachte, maar je hebt er totaal geen grip op
:|
Gr Roel
P.S. Onze aanvraag ligt in Adelaide bij het ASPC