Nieuw programma visauitgiften 2020-2021 (Pathway to PR, COVID restructured)

Moet het artikel nog lezen, maar alleen naar de koppen kijkend gaat het rustig worden aan de border...
 
Waarschijnlijk jammer voor vele anderen maar wij behoren (als ik het goed begrijp) tot alle categorieën die voorrang krijgen: onshore, employer sponsored, (regional area; Cairns) en occupations on the priority migration skills occupation list (psychiatrist).
Snel indienen dus voordat alle plaatsen (22.000 in deze categorie) ingenomen zijn. Wij kunnen in januari beginnen met de PR procedure.
 
Last edited:
Waarschijnlijk jammer voor vele anderen maar wij behoren (als ik het goed begrijp) tot alle categorieën die vooraan krijgen: onshore, employer sponsored, (regional area; Cairns) en occupations on the priority migration skills occupation list (psychiatrist).
Snel indienen dus voordat alle plaatsen (22.000 in deze categorie) ingenomen zijn. Wij kunnen in januari beginnen met de PR procedure.

Fijn dat het iig voor iemand goed nieuws is!
 
Ik zit ook te kijken. Wij zijn onshore, job in demand maar niet op de lijst. Zou bijna zeggen dat we een agent in moeten schakelen om uit te zoeken wat onze kansen zijn/worden.
 
Ze zijn wel flink bezig zeg, alles wordt maar lastiger en lastiger. hoop dat niemand hier in een lastig parket komt door al deze wijzigingen. Ben toch wel heel blij met mijn PR.
 


OFX
Back
Top