nieuw TV reeks op één

mama_kristien

New Member
hoi beste Belgen en natuurlijk ook mijn nederlandse vrienden

op BRT (één) is vanaf gisteren een reeks gestart "wit down under"
een beetje zoals vroeger de weddingshow met linda de mol
maar de setting is veel beter!!! in australie  :lol:

het programma zal me worst wezen maar t is wel leuk om elke week een nieuwe lokatie te zien in oz
elk maandag (weet wel niet meer precies hoelaat)

NSW (sydney) is al geweest, ben benieuwd waar ze nu naar toe trekken
 
Hoi,
Ja, hier maar enkele fragmenten (o.a. de surfproef) ervan gezien, want het merendeel van ons gezin wou liever kijken naar 'Lost'. Tonen ze geen herhaling op een andere dag?
Zaterdag kwam in Vlaanderen Vakantieland 'Alice Springs' aan bod en ik denk dat ze in de serie Thuis ook nog downunder zitten (maar dat ben ik niet zeker want ik volg die serie niet).
Genoeg om ons te doen kwijlen dus!
Grtjs,
Nath
 
[quote author=mama_kristien link=topic=5566.msg70291#msg70291 date=1157483499]
hoi beste Belgen en natuurlijk ook mijn nederlandse vrienden
op BRT (één) is vanaf gisteren een reeks gestart "wit down under"
een beetje zoals vroeger de weddingshow met linda de mol
maar de setting is veel beter!!! in australie  :lol:
het programma zal me worst wezen maar t is wel leuk om elke week een nieuwe lokatie te zien in oz
elk maandag (weet wel niet meer precies hoelaat)
NSW (sydney) is al geweest, ben benieuwd waar ze nu naar toe trekken[/quote]

[quote author=rob en jolanda link=topic=5566.msg70292#msg70292 date=1157483705]
Hi, als ik het niet vergeet zal ik volgende week ook eens kijken. Lijkt me wel leuk.
Groetjes van Jolanda :up:[/quote]

Ik heb al een tijdje de "voor" reclame gezien van wit down under.
Eergisteren een stukje gezien.
Eerlijk gezegd niet mijn programma, beetje soft Bridezilla gemengd met een hoop eigen zever :).
Hoe ze kijkcijfers willen scoren is een beetje afgezaagd om naar de andere kant van de wereld zo te scoren.....
Als ze meer lokaties laten zien is het nog niet de moeite om dit programma te gaan kijken.
Maar dit valt ook reuze tegen.

Zeer slecht met zeer laag niveau presentatoren .....
Kijk maar op het ander net in Belgie naar LOST , zie je tenminste nog een mooi tropisch eiland.  :-D

Cheers,

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=5566.msg70369#msg70369 date=1157562919]
Kijk maar op het ander net in Belgie naar LOST , zie je tenminste nog een mooi tropisch eiland.  :-D[/quote]

[quote author=rob en jolanda link=topic=5566.msg70370#msg70370 date=1157563588]
Owwww, dan maar niet kijken.

Ik ga wel een uurtje xpdite-ten.

Jolanda :wink:[/quote]

Nog beter :-D :wink: :wink: :-D :up:

Jack :evil:
 
tja jack

heb het ook nog niet gezien
de website zag er leuk uit

en op dit moment heb ik oz fever
ik probeer alles van oz mee te pikken  :wink:

jolanda, dat van alice springs had ik al een keer gezien maar ik heb lekker weer gekeken
machtig mooi- mijn man en ik zijn het er over eens "daar moeten we absoluut ook een kijkje gaan nemen"
wel veel muggen/vliegjes had ik de indrduk
 
Dju he, dan is er eens iets over Oz op de Belgische tv ... en dan zitten we in Oz!  :-D Och ja, wij zien Alice in levende lijve, is beter dan in een tv-programma  :-D  :-D.

Is die reeks over trouwen in Oz geen herhaling? Is er enkele jaren geleden al niet eens zoiets geweest?

Sara
 
ja ironie ironie he sara
wij hebben gisteren gekeken (na lang zueren want mijn hubbie repliceerde " we gaan er toch binnenkort heeeeeen") :lol:

inderdaad superstom programma, maaaaaaaaaaaaaaaaaaar
heb me toch verlekkerd op de locatie hoor, ook al kwam die maar even in beeld namelijk
"the great ocean view road"

mamamia, daar ga ik zeker eens een uitstap naar toe maken - moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
wij gaan naar adelaide maar dit is echt wel een super indrukwekkend stukje van victoria
ook de vinyards en de omliggende natuur, ik kreeg het even moeilijk
maar toen hebben we elkaar verliefd in de ogen gekeken en met een zucht gezegd "nog 2,5 week"

ik ga ook volgende week kijken want dan is't ofwel SA ofwel Alice springs (beide de moeite niet)
dus als je de stomme spelletjes wegdenkt , krijg je toch wat info over de streek: views, nature, vinyards (met wijndegustatie, mmmh) en schapenscheren (dat zeer moeilijk bleek te zijn, kan je trouwens zelf proberen in het science museum van sydney)

nog zo'n reden om naar oz te gaan - leuke musea waardoor je zin krijgt om er met kinderen naar toe te trekken
 
Ja, de Great ocean road is echt ongelooflijk mooi...moet je zeker doen als je hier bent. Veel beter dan op tv volgen.  :wink:  :up:

Sara
 
Back
Top