nieuw

Elvis B

New Member
Hallo Allemaal,

Wij zijn Barbara (31) en Martijn (35) uit Den Haag en momenteel druk bezig met verzamelen van papieren en het invullen van het TRA formulier.
Ik doe het meeste uitzoek/uitpluis en navraagwerk. Maar we proberen op basis van Martijn's beroep een gooi te doen naar het visum. Hij is lasser van kasverwarmingen/ketelhuizen.

Vanaf augustus 2005 lees(struin) ik wekelijks dit forum op dit forum, voor alle bruikbare informatie. En dat lukt aardig.
Het leek me veel leuker om met het visum op zak ons te registreren op dit forum  :wink:, 
De vragen die ik (wij) heb zijn dmv de search button nog niet beantwoord en daardoor hebben we jullie hulp toch eerder nodig  :up:

Hopend op nog meer bruikbare informatie en leesgenot,
Groeten van Barbara

Hoi Barbara,
Welkom op het forum!
Met het beroep van Martijn zal het zeker goedkomen! Kom maar op met die vragen!

:bye: Lin

:hi: Barbara,

'K hoop dat jullie snel je visum binnen hebben.
Al enig idee waar jullie naar toe willen gaan in Australie?

Gr.Koen  :up:

[quote author=Elvis B link=topic=3910.msg47731#msg47731 date=1139808532]De vragen die ik (wij) heb zijn dmv de search button nog niet beantwoord en daardoor hebben we jullie hulp toch eerder nodig  :up: [/quote]

Broehahaha daar heb je net één van de favoriete reply-items in het voorstelforum al voor onze neuzen weggesnaaid!! Maar wat wil je na al bijna een half jaar snoopen op dit forum ;-)

Anyways, van harte welkom, en veel geluk! :up:

Van harte welkom op dit forum. Je hebt dan al aardig wat uurtjes besteed op het forum. Na al je zoek werk zou ik zeggen: KOM MAAR OP MET JE VRAGEN! Er is altijd wel iemand om je te helpen.

Groetjes Astrid  :fish:

hoi,

Ik wil jullie ook van harte welkom heten en veel succes wensen met jullie plannen!

groetjes,

Jean

Hallo Barbara en Matrijn,

Welkom op het forum  :hi:, jullie zijn wel ervaren gebruikers lees ik.

Suc6 verder met jullie plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Hi Barbara en Martijn,

Ook in deze topic nogmaale :hi: op het gezellige, informatieve forum :up:.

Groetjes,
Mel

[quote author=Elvis B link=topic=3910.msg47731#msg47731 date=1139808532]
Hallo Allemaal,

Vanaf augustus 2005 lees(struin) ik wekelijks dit forum op dit forum, voor alle bruikbare informatie. En dat lukt aardig.

[/quote]

Foei, en nog maar zo weinig post :oops:, hey welkom op het forum trouwens. :up:

Hahaha je kan wel zien dat het nog vroeg was vanmorgen: "Vanaf augustus 2005 lees(struin) ik wekelijks dit forum [b]op dit forum[/b], voor alle bruikbare informatie".  :-D

Maar goed de boodschap is gelukkig wel goed doorgekomen.  :cool:

Bedankt voor al jullie leuke reacties en @koengaroe we willen naar Queensland.

Barbara

Back