nieuw!

anne-ro

New Member
Hi ik ben nieuw hier! Ik heb sinds 14mnd een Australische vriend en ga over 3 weken voor het eerst naar Sydney. Als alles goed gaat willen we tussen nu en een jaar emigreren naar Sydney.
Ik ben bijna klaar met mijn studie, dus het komt allemaal mooi uit.

Ik ben ook op zoek naar Nienke Meijs, kent iemand haar? zij heeft net als ik stage gelopen bij Cosmopolitan én heeft (net als ik) een Australische vriend en zou enkele jaren terug geëmigreerd zijn naar Oz. Ken of ben jij haar???

Daarnaast lijkt het me super om ervaringen van mensen te horen die geëmigreerd zijn vanwege een Aus. partner. en misschien als het klikt ook uiteinlijk een bakkie mee kan doen in Sydney?

Groetjes,
Anne-Ro

Hoi Anne-Ro!

Welkom op het forum! De aussies, wat zijn ze onweerstandbaar he?
Dat weet ik wel omdat ik ook een australische vriend heb  :wink:

In mei vertrek ik naar Oz om bij hem te zijn... deze keer eindelijk voorgoed!  :smile:

Ik ken Nienke helaas niet, succes met het zoeken... Ik neem aan dat je Google en My Space hebt geprobeerd? En misschien Hyves...

Groetjes,
Dana   :up:

@Dana: wat spannend! waar ga je wonen? en wat ga je doen daar qua werk?
en ik heb inderdaad hyves, google, facebook etc. geprobeerd...:S
Ik ben erg benieuwd hoe ik Australië ga vinden!!

Veel succes en plezier!

Hoi Anne-Ro,

Ik ga naar Port Augusta, dit is een klein stadtje in SA, 300 km boven Adelaide, daar woont mijn vriend.
Wat werk betreft, weet ik het nog niet helemaal... Ik heb economie en internationale handle gestudeerd, echter dat trekt me niet zo; ik werk op dit moment als management assistente en ik denk dat ik daar om te beginnen gewoon blij zou zijn om een kantoorbaan te bemachtigen. Maar omdat ik op een WHV ga, zou ik het eerste jaar toch niet te kieskeurig moeten zijn... Aan de andere kant, in de horeca of in de supermarket werken zie ik ook niet zo zitten... We zien het nog wel... Ik ga een paar weken voor vertrek mijn CV alvast naar een paar uitzendburo's mailen en als ik er een keer ben ga ik ook langs... Als ik een beetje geluk heb, hebben ze in de tussentijd misschien iets voor mij... (of ben ik nu te optimistisch? hehe  :lol:)

Toen ik in Oz was (in November) vond ik het echt geweldig, de mensen waren leuk, het weer, alles gewoon, zo relaxed... Wat voor mij heel bijzonder was - ik volde me er vanaf de eerste minuut gewoon thuis. Ik ben in veel andere landen geweest maar zo'n gevoel heb ik nog nooit eerder gehad... thuis en vakantiegevoel in een, echt geweldig gewoon! Zelfs het "omgekeerde" verkeer vond ik zo normaal... Ik denk dat ik er gewoon hoor  :wink:

Veel succes en wij zijn er ook heel benieuwd naar hoe je het Down Under zal vinden... Hou ons op de hoogte!  :up:

Groetjes,
Dana

Hoi Anne-Ro,

Bijzondere naam, of is het ook niet je echte naam, maar een nick-name?
Welkom op het forum, ik hoop dat je het naar je zin zult hebben in Sydney. Begrijp ik het nou goed dat je, buiten dat je nooit in Sydney bent geweest, het ook de eerste keer Australie wordt?

Succes en veel plezier hier  :up:

Groetjes, Dijnnas

Back