nieuwe baan

Annemiek

XPdite Sponsor
Goeiemorgen allemaal,

Na een hele tijd off-line geweest te zijn heb ik er weer zin in :) Het ging allemaal niet zo lekker en ook bij mijn ouders thuis niet. Mijn contract zou niet verlengd worden en was bang dat ik geen werk zou vinden in hetgeen wat ik doe. Mijn baas wilde wel helpen en zo kwam ik aan de vacature voor deze baan.
Ik heb een brief gestuurd en mocht op gesprek :) Ongeveer een week later wist ik dat ik die baan had gekregen. De wekker gaat een stuk minder vroeg dan en ben eerder thuis 's middags.

Heb nu tenminste ook weer zin om de verhalen hier bij te houden :) Ik hoop ook dat een oud werkgever van Maluka nu eens iets van zich laat horen, want zodra we zijn brief binnen hebben kan de hele bups weer naar Sydney :) Dat mag van mij nu ook wel weer gebeuren, want dan doen we ook weer mee!

Hi Annemiek,

Wat fijn dat je in ieder geval een nieuwe baan hebt  :up:!!! Gefeliciteerd!!!

Heel vervelend om te horen dat het niet goed gaat tussen je ouders, dat zijn inderdaad zaken die je behoorlijk bezig kunnen houden!!

In ieder geval "welkom terug"  :-D en ik zal hopen dat Maluka zijn werkgever snel de brief stuurt, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat jullie nieuwe aanvraag al naar de ACS uit was....

Groetjes,
Lela

Nee nog niet... Duurt allemaal vrij lang. Maluka had al eerder contact opgenomen met die bewuste man, maar er was van alles aan de hand daar, dus het duurt nog even.

Zoiets kan je inderdaad behoorlijk bezig houden. Toch zorgt dit er niet voor dat ik niet meer weg zou willen. Gelukkig ;) Ik kan er toch niets aan veranderen en het zijn volwassen mensen.

Ik denk dat voor veel mensen geldt dat het hele proces vaak met ups en downs zal verlopen. Neemt niet weg dat het allemaal erg vervelend is. Belangrijk is dat je nog steeds zeker bent van het feit dat je naar Australie wilt vertrekken. Zolang je dat vast kan houden kom je er wel  :)
Goed van je dat je een nieuwe baan hebt  :up: Gefeliciteerd

Hoi Annemiek,

Leuk je weer te 'zien'!!

groetjes Miranda  :)

NB hoest met ut duike  :wink:

Heb je daar net een pm over gestuurd tum :)

en Lost... it's good to be back :)

Net nog even een telefoontje gehad van de personeelsafdeling. Er waren nog wat vragen voor mijn overeenkomst. Allemaal goed en geregeld nu, maar ik kreeg nogmaals te horen dat ze heel blij waren dat ik daar kom werken :) Blijft leuk om te horen zoiets he...

En Jidske... Af en toe heb ik wel eens een beetje last van cold feet, maar dat gaat heel snel weer over als je eraan denkt hoe mooi het er is en dat een avontuur het eigenlijk is. Je weet natuurlijk nooit of alles gaat zoals je het het liefste wilt, maar je leert er vast een heleboel van.

Hoi  Annemiek,

Sorry voor de late reactie (ben ook niet zoveel online de laatste tijd).  Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan  :up:

En ik hoop dat jullie alles snel weer op kunnen sturen.

Groetjes,
Susan

Back