nieuwe brissies uit nederland

heemskerk

XPdite Sponsor

hallo iedereen,

na een tijdje afwezig geweest te zijn van xpdite even een berichtje dat we nu bijna 2 maanden in Brisbane zitten. Onze tweede kerst en oud en nieuw gevierd in Australie en gesetteld zijn met onze hondjes. Ik had vernomen dat er regelmatig bijeenkomsten zijn voor xpdite leden. Kan iemand mij vertellen waar en wanneer? Het lijkt me leuk om wat meer mensen te ontmoeten dan alleen mijn buren (die overigens erg vriendelijk zijn).

groetjes pascale

Hoi Pascalle,

Welkom in Brisbane!
Er is elke eerste donderdag van de maand een jongerenborrel in een Belgisch Cafe in Brisbane.

Als je een mailtje stuurt naar het emailadress dan kom je op de mailing lijst.
jongerenborrel_brisbane@hotmail.com

En ze hebben schijnbaar ook een website
www.members.optusnet.com.au/jongerenborrel

Wie weet is het wat voor je!

Groetjes Lin

Hoi brissies,
Als wij in Bris gaan wonen, waar precies weten we nog niet. Nodigen we alle nl leden uit om naader kennis te maken. Hou er rekening mee dat het nog wel 1,5jr kan duren, Maar wat in het vat zit.........?
groetjes Patrick en Helena

Alle NL leden? Weet je wel wat je zegt!?!?!?  :wink:
Dat zijn er heul veul hoor!!! Hou daar bij het huizen zoeken straks maar rekening mee!  :wink:

Alleen de vrouwlijke leden dan, dan is het maar de helft :wink: het lijkt me wel leuk om een keer wat te organiseren om met elkaar kennis te maken. Heb je meteen nieuwe kontakten en wie weet hou je er nog vrienden aan over ook, met ze tweeen is ook niet erg veel.........

Hallo allemaal!

Ik ben hier niet met zn twee maar alleen dus zie er ook wel naar uit wat mensen te leren kennen!
Ik ben een vijf daagjes geleden in Brisbane "geland" en blijf hier - als alles goed is - voor een jaar.

Ik ben Belgische, 31j.

See you all at the Belgian Beer Cafe! :up:

Inge

Ha Brissies,

Wij komen er ook aan, 2 augustus vliegen we vanuit Nederland naar Brisbane!! Het Belgische cafe zullen we zeker komen bezoeken, lijkt mij erg gezellig.

Groetjes

Jannie :smile:

hoi
ook wij zijn nieuw in brisbane (peter en saskia) en ik zou het hartstikke leuk vinden om mensen te ontmoeten alleen zo'n jongerenborrel....ben ik niet zo'n type voor. Ben meer voor ergens koffie leuten ofzo.
Iemand interesse?

groetjes Saskia

Well, als je dan genoeg uitlaatgas gesnoven hebt en er voor voelt om wat meer (groen !) platteland te zien, kom dan maar eens een kop koffie drinken in Tamborine Mountain. Gerard Ellen: 0409 45 45 45

Back