Nieuwe formulieren per April

Modji

New Member
Hallo,

misschien een aandachtspuntje...Na het invullen van mijn 47SP en 40Sp kwam ik er zojuist achter, dat er per April een nieuwe versie is, laat ik ze nou net in Maart hebben uitgeprint....
 
Oh oops.. Volgens mij hebben wij ook de oude formulieren ingevuld (en net opgestuurd..). Zijn ze erg verschilldend? Heb jij de aanvraag al ingediend? Hoop niet dat dit voor vertragingen zorgt..
 
Thanks, goed om te weten! Zal straks ook een nieuw setje uitprinten voor een potje zoek-de-verschillen ;)
 
Oh!! Nou dan moet ik ook maar de nieuwe formulieren in gaan uitprinten........... was al op de helft........... ;)
 
Hallo,

ja er zaten wel verschillen in, maar niet zoiets als compleet nieuwe vragen..Wat kleine details bij het invullen van je familieleden. Let wel op bij het printen. Juist die vragen over de gegevens van al je familieleden en diezelfde vraag voor je partner, deze pagina's moet je nu "liggend" uitprinten, anders past het allemaal niet.

Succes allemaal, mijn aanvraag ligt inmiddels in Berlijn.
 
Wij hebben begin mei onze aanvraag ingediend met een oud form 40sp, maar geen verzoek gekregen om het opnieuw in te dienen met het nieuwe formulier. Dus mensen die het hebben ingediend; no worries, en anders maar beter de meest recente forms pakken
 
Back
Top