Nieuwe gezichten!

dovdmeer

New Member
Hallo!

Wij zijn Dennis(33), Olesya(28) en yuliya(2mnd). Sinds ik in 2000 een maand in Australie ben geweest, ben ik eigenlijk totaal gek geworden van het land, en nu ik ook mijn vrouw heb overtuigd van het mooie land, hebben we besloten om er naartoe te verhuizen. Als ik het goed heb kan ik er heen met een skilled independent visa (System manager), dus laten we hopen dat het lukt!

Ik ben er nog niet uit of ik het zelf doe, of via een bureau...Ik heb contact met 3 bureaus, Thinkaustralia zei dat ik geen visum zou krijgen..Buijsse zei dat het wel kon, maar man wat zijn ze duur...Ik dacht dat je er met 3500€ zou zijn...komt dus nog 195€ bij en dan nog het visum en papierwinkel zelf (reken op 3500€)...pfff...even diep ademhalen...dat wordt hem dus waarschijnlijk ook niet.

Nu heb ik cobtcat met move2Australia, en dat bevalt tot nu toe erg goed, meteen was er goed contact, 75€ betalen voor een eerste kansberekening, en vandaag of morgen deze invullen en opsturen, en kijken wat eruit komt...Mocht dat positief zijn, dan gaan we daar waarschijnlijk voor...:)

UIteraard ben ik veeeel hier aan het lezen over het hoe en wat, dus dat helpt ook al veel

Ook van mij :hi: op dit informatieve forum!

Je kunt onder de search button ook veel vinden over verschillende bureau's.
Wij hebben een bureau in Australie 'gebruikt'
www.activescgroup.com Ze doen overigens een gratis test of je uberhaupt in aanmerking komt voor een visum. En als je met hun in zee gaat dan kun je rekenen op goede service tegen een betaalbare prijs.

Succes met uitzoeken!

Liefs Eutrice

Welkom......Ik heb het (tot nu toe) zelf geregeld....ben nog wel in afwachting van mijn visum (dus ik weet niet of ik alles goed heb gedaan  :? :oops: :smile:), maar als je een niet al te speciaal geval bent is het echt wel te doen.....je bent er wel ff mee bezig, maar het bespaart je een hoop geld!!

Gr Frank

Back