Het heeft door omstandigheden veel langer geduurd dan in eerste instantie gepland was, maar XPdite draait nu op de nieuwe server. :lol:
De oude server was nodig aan vervanging toe en doordat de database server vaak overbelast was hadden we de laatste tijd erg veel problemen van database corruptie. Dit is de reden dat het forum de afgelopen weken zo vaak onbereikbaar was, waarvoor mijn excuses. Hopelijk dat we nu weer ruimte hebben om vrolijk door te groeien. Een goede reden om weer zoveel mogelijk reclame te maken voor XPdite (heb je al een link naar www.xpdite.net op je eigen website gezet?). :wink:
Doordat de verhuizing zo lang heeft geduurd zijn wat andere werkzaamheden op de achtergrond geraakt. Zo moet ik nog steeds de 'Wie Woont Waar' ombouwen voor de nieuwe portal. Ik beloof dat ik mijn best doe dat zo snel mogelijk te doen. Helaas valt dit weekend af i.v.m. werk, maar ik hou jullie op de hoogte.
De portal heeft sinds de verhuizing wat problemen met het tonen van internationale karakters, dus daar zal ik ook nog even naar moeten kijken. Als je andere zaken tegenkomt die de verhuizing niet helemaal doorstaan hebben, laat het me dan weten.