nieuwe vrienden maken

yoka

New Member
Hello, mijn naam is Yoka, vrouw en 55 jaar oud. Ik ben pas verhuisd naar Brisbane en ik zal heel graag nieuwe mensen ontmoeten. Ik ben opgegroeid in australia als kind. Vanaf 1974 tot maart 2006 heb ik in NL gewoond. Nu woon ik voor goed in Australia weer.  Ik ben nu tijdelijk in Cooparoo. Hierna ga ik een korte tijd housesitting werk doen in Marsden onder Brisbane. Mijn mobiel tel. nummer is 0406576126.  Tot horens...

De beste manier om nieuwe mensen te ontmoeten is bij een vereniging/club te gaan. Op deze manier vindt je mensen die dezelfde interesse hebben als je zelf hebt. Dat geeft gelijk een onderwerp om over te praten.
Ik heb op de universiteit geen moeite gehad om nieuwe mensen te leren kennen. Mijn vriendin is bij een muziekvereniging te gaan, juist om te voorkomen dat ze alleen mensen zou leren kennen via mij. In 1 jaar in Brisbane hebben we al bijna een grotere vriendenkring dan we in Nederland hadden.

Hoi Yoka,

Wij wonen in Norman Park, dus niet zo ver van jou vandaan.

Kom een keer langs om een bakkie te doen, of een biertje te drinken.

Groetjes,

Brigitte

[quote author=WickedBrigitte link=topic=4409.msg55256#msg55256 date=1144564716]
Hoi Yoka,

Wij wonen in Norman Park, dus niet zo ver van jou vandaan.

Kom een keer langs om een bakkie te doen, of een biertje te drinken.

Groetjes,

Brigitte
[/quote]

Jaa, is een goed idee. Dan komen we met z'n allen!!!!  :up:

Hi Yoka,

Welkom op het forum  :hi:

Veel plezier 'back home in Australia'.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea :baby:

[quote author=yoka link=topic=4409.msg55129#msg55129 date=1144463796]
Hello, mijn naam is Yoka, vrouw en 55 jaar oud. Ik ben pas verhuisd naar Brisbane en ik zal heel graag nieuwe mensen ontmoeten. Ik ben opgegroeid in australia als kind. Vanaf 1974 tot maart 2006 heb ik in NL gewoond. Nu woon ik voor goed in Australia weer.  Ik ben nu tijdelijk in Cooparoo. Hierna ga ik een korte tijd housesitting werk doen in Marsden onder Brisbane. Mijn mobiel tel. nummer is 0406576126.  Tot horens...
[/quote]

Hoi Yoka,

Welkom terug in OZ.
Wat is housesitting precies? Betekent dat dat je op huizen past als de eigenaar op vakantie is???

Groetjes,
Gabriëlle (Sunshine Coast, Pelican Waters)

Back