Nieuwe wanna be aussies

clair

New Member
G'day iedereen!

Ik ben Clair,getrouwd en wij hebben een dochter van 7.Wij zijn woonachtig in Almere wat ons absoluut niet bevalt maar wij willen al langer weg uit Nederland.
Mijn man is Indo,ik ben zelf half Papua/half Nederlands maar geboren in NL,waarvan ik van begin 1988 tot eind 1990 in Vanuatu,Fiji en Nieuw Zeeland gewoond heb.

Nu hebben mijn man en ik gekozen voor Australie,we willen het liefst naar Darwin of Brisbane.
Mijn ouders wonen in Indonesie.Zij willen in de toekomst real estate kopen in Australie en ons zo ook naar binnen slepen maar of dit zo makkelijk is??

Zelf hebben ze 2 jaar in de buurt van Brisbane gewoond.

Wij willen nu zoveel mogelijk info verzamelen maar ons doel is om voor 2010 uit NL weg te zijn want we willen absoluut niet dat onze dochter hier naar een middelbare school moet!

Dus,alle info,tips enz zijn welkom!!

Wij kijken al uit naar de emigratie beurs en hopen zomer 2006 op vakantie te kunnen daar.Zelf ben ik ooit 2 dagen in Sydney geweest,we waren toen op doorreis naar Vanuatu.

Mijn broer is zelfstandig ondernemer en wil ook down under!

Hi Clair,

:hi: op dit gezellige, informatieve, maar ook verslavende forum :up:.
Er valt heel veel te :read:.
Heel veel succes met jullie plannen!!!

Gr. Mel :cool:

Hallo clair,
eerst welkom om dit gezellige forum,
en wens je veel succes met jullie plannen

hier zal je zeker de informatie vinden die je zoekt
we zijn hier allemaal aussie fanaten

groetjes hans

Hallo Clair!

Welkom op het forum, hoop dat je genoeg info op kunt doen hier. Heel veel succes!

Groetjes Lin

Hi Clair,

Eerst een Hartelijk Welkom op het forum.

Je hebt in ieder geval plenty tijd (2010) om jullie plannen te realiseren. Tegen die tijd ben je een expert met gegevens verstrekken.
Voor (bijna) al je vragen kan je wel iemand vinden hier op het forum. Feel free to ask!!

Sux6 met je vorderingen.

Gr. Rene

Welkom op het forum en als je in Darwin verzeild geraakt, ben je bij ons (iets lager) in ALice Springs altijd welkom voor een kopje thee (of iets sterkers)!

Hey Rene, dan hebben we nog een member voor het NT! Staan we toch weer iets sterker hier hé!  :wink:

Sara

[size=14pt]YES, GO NT  :dance: :angeldevil: :happysun: :cheer: :clap: :cake2: :cheers: :clap2: :dancing: :crazy: :sunny: :w00t: :win1: :win1: :win1: :win1: :win1:[/size]

Zo Sara, is dat een steun betuiging of what??

Gr. Rene

Rene, dit wordt door ons, NT-ers, zéér geapprecieerd. Langs deze weg dan ook, BEDANKT!  :-D

Sara  :lol:  a.k.a NT Rose  :cheer:  :flowers:

[quote author=clair link=topic=2922.msg32762#msg32762 date=1130089556]
G'day iedereen!

Ik ben Clair,getrouwd en wij hebben een dochter van 7.Wij zijn woonachtig in Almere wat ons absoluut niet bevalt maar wij willen al langer weg uit Nederland.
Mijn man is Indo,ik ben zelf half Papua/half Nederlands maar geboren in NL,waarvan ik van begin 1988 tot eind 1990 in Vanuatu,Fiji en Nieuw Zeeland gewoond heb.

[/quote]

Da's wel bijzonder zeg om al in Vanuata, Fiji en Nieuw-Zeeland gewoond te hebben. Ben wel benieuwd hoe het daar is.
Ook namens mij trouwens van harte welkom  :wink:

Back