Nieuwke

Inclamaki

Member
Hoi iedereen, heb enkele dagen geleden dit fijne forum ontdekt ! Mijn man en ik zijn beiden 40 jaar en hebben twee dochters van 7en10jaar. Goed anderhalf jaar geleden zijn we gestart met een kansbeoordeling via M2Aen hebben vorige week vrijdag een state sponsorship van SA ontvangen, amaai ik viel bijna van mijn stoel af op het werk! Gelukkig weten mijn dichte collega's van onze plannen want er was op dat moment nog weinig met mij aan te vangen. Nu nog de visumaanvraag zelf hopelijk gaat dat een beetje vlot. Momenteel klopt mijn ipad overuren omdat ik zoveel mogelijk wil opzoeken ... In het begin durfde ik niet echt want dan zou de ontgoocheling te groot zijn maar nu komt het toch allemaal wat dichter bij ! Ons plan tegen april 2014 in SA geraken. Langs deze weg hoop ik kennis te maken met Vlamingen die dezelfde droom hebben of zich reeds in SA hebben gevestigd, Nederlanders ook toegelaten maar we zijn west-vlamingen dus of jullie ons gaan begrijpen !!!! Graptjen he

Welkom op het forum. :up:

Ik heb je bericht verplaatst naar de rubriek 'Even Voorstellen', want daar past die het best.

Welkom!
Wij zijn Vlamingen uit het Gentse (dus wel wat ervaring met Westvlaams :D) en wonen sinds september in SA.
Succes met de visumaanvraag, en als er vragen zijn...

Hey kat, tof ! Hoe bevalt het tot nu toe ? Is er ook een club voor Belgen of zoiets ? Mijn broer woont nabij Melbourne en zij hebben toch vrij veel contact met The belgians club maar ik kon er niets over vinden in SA. En dat Gents dat moet ook zeker lukken !!!

Er is hier VIW (Vlamingen in de wereld) SA. 2x per jaar wordt er iets georganiseerd.
De vrouwen komen echter regelmatiger bijeen, eens om de 1 a 2 maanden, gezellig ergens gaan eten meestal...

Hallo

Wij zijn vlamingen en zijn nu bijna vijf maanden in SA
Als jullie vragen hebben mogen jullie me altijd een pm sturen.
Succes met het visum!

Seaford valt wel mee. Het is wel ver van de stad waar mijn man elke dag naartoe moet voor zijn werk. Zal wel beteren als de trein weer rijdt en de expresweg in beide richtingen open gaat. We zijn wel andere wijken aan het bekijken. Liefst zou ik dichter naar de stad verhuizen.

Ha West Vlaanderen, ja dat is wel even wat anders ;) Regelmatig in Gent (Merelbeke) gewerkt. Daar liepen wel wat West Vlamingen rond. Moeilijk taaltje ;)

Gefeli natuurlijk zover en succes!

Back