nieuwkomertje

natasja

New Member
Hallo,
ik ben natasja en samen met mijn man en kinderen zijn er plannen om te emigreren richting australie mogelijk brisbane. het verbaasd me dat er zoveel mensen zijn die dezelfde ideeen hebben maar wel leuk dat iedereen zijn verhaal deelt en wederzijds informatie geeft. wij zijn nog in de startende fase en zijn aan het uitzoeken of we het visa zelf of uithanden geven! Ikzelf ben al 2x in australie geweest en voor mijn man zijn het alleen de verhalen die hij aan heeft moeten horen de afgelopen jaren en krijgt nu toch ook wel de smaak te pakken. We willen toch dit jaar richting Brisbane om ons te orienteren op de mogelijke werkgelegenheid voor mijn man, school voor ons zoontje, een leuke woongebied ect. graag verneem ik van mensen die deze stap ook gemaakt hebben met kinderen en hoe dat bevallen is!

groeten,
natasja

Hi Natasja,

:hi: op het forum :up:.
Er valt hier genoeg te :read:. Als je iets wilt weten, gebruik de search button of stel een vraag via een topic.
Pas op voor de verslaving :lol:!
Ik wens jullie heel veel succes met het oriënteren en met jullie plannen :).
Houd ons hier op het forum op de hoogte, wij zijn altijd nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat.

Groetjes,
Mel

Hoi Natasja, visa zelf regelen of door bureau ligt een beetje aan hoe veel problemen je verwacht. Ahankelijk van bijvoorbeeld de Skills van jou of van je partner. Succes! En wie weet, misschien zien we elkaar daar nog eens... :up:

Hoi,  :hi: op het forum, je zal veel info kunnen vinden hier hoor, en ook veel kunnen kletsen over Oz :blahblah: :gossip:veel plezier.

Gr Liz

Hoi Natasja

Welkom op het forum. De visum procedure is niet altijd even makkelijk en het kost je een hoop tijd, geduld en energie en geld :-D ,maar het is het echt waard. Voor de kinderen is het ook een geweldig mooi land om te wonen.

Groetjes en sterkte met je speurtocht.

Sander :up:

Ook van ons een Hartelijk Welkom op Het Forum!! En dat je forum verslaving klein mag blijven!!

Enne, wéér een forumlid voor Qld!! :up:

:cheer: :cheer: :cheer:[size=14pt]YEAH, GO, QLD[/size] :cheer: :cheer: :cheer:

Rene

Hoi Natasja,

Welkom op het forum :hi:
Wij hebben ook een kleine (9 maanden).
Dit forum zal jullie zeker helpen met je vragen, suc6 verder!

Groetjes,
Susan

Hoi Natasja & Familie!
Welkom op het forum! Zoals men al eerder vermeld, ligt het maar net aan je situatie of je de procedure zelf doet of uit handen geeft. Veel mensen hier (waaronder wij) doen het zelf. Via hen kun je loads of info krijgen :up:
Wij wonen hier nu sinds oktober en hebben 2 kindjes. De oudste is 5 en de jongste bijna 2. Voor hen is Australie geweldig. Iris is net gestart met school en dat gaat heel erg goed. De taal zijn zo snel machtig joh! Verder spelen ze heel veel buiten en gaan we veel naar het strand! In Australie hoeven ze geen vitamine D bij te slikken hoor!

Heel veel succes in jullie speurtocht!

:bye: Lin

hoi welkom op het forum !!!!!!!!!!

wij vertrekken 3 juni naar australie ook met 2 kids, we hebben er heeeeeel veel zin in!

veel geluk en misschien tot ziens in oz (brisbane!

groeten ron & carina  :up:

Hallo,

welkom op dit forum, wij zijn druk bezig om ook in australie te gaan wonen, leven en werken. En wij nemen onze 2 kinderen mee. (4 en 1,5 jaar oud).

ik hoop, dat je de info vind die je zoekt, en succes met de plannen.

groetjes astrid  :fish:

Welkom op het forum, wij zijn nog druk bezig met het visum en hebben een zoontje van 4

groetjes Miranda  :)

Hoi Natasja,

We hebben je reactie gelezen en leuk om te horen dat jullie dezelfde plannen hebben.
Wij gaan zelf met 2 kids, een zoon van bijna 7 en een dochter van 3.
We hebben wel hulp aan de andere kant,  een zus van mijn man is twee en half jaar geleden met succes vertrokken naar Aussie, en wil daar niet meer weg !!

Het zou leuk zijn als we elkaar op de hoogte kunnen houden met de stand van zaken :lol:

Groetjes Cathy

Hallo forum,

Wij (pat en Pien) zijn nieuw hier!

Hoe kan je eigenlijk een berichtje plaatsen ter kennismaking: nu hebben we een reply gedaan.
We zijn in de eerste fase van Emigratie:
Heb gisteren Ielts gehad in Utrecht! Pien had al eerder haar Ielts gedaan in Amsterdam, academic gehaald!
Beroeps erkenning basisonderwijs (NOOSR) is er 2 weken geleden uit gegaan.
Nu afwachten.
Leuke mensen uit groningen ontmoet: hoe ging je mondeling uiteindelijk nog?
Groeten P&P

Hallo P&P,

Welkom op het forum  :hi:

Om een nieuw bericht te plaatsen moet je de 'New Topic' knop gebruiken.

Jullie kunnen ook eerst oefenen in de Test board:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=41.0

Hier vind je ook tips over foto's plaatsen enz.  Gebruik de 'Search' knop ook, er is veel te vinden!

Suc6 met het maken vah jullie "even voorstellen" bericht.

Groetjes,
Susan

Back