nieuwtje

channie

New Member
Hee hallo

zoals iedereen stel ik me eigen ook even voor......
Ik ben chantal en ben 29 jaar.
vorig jaar ben ik een half jaar naar oz geweest en dit jaar wil ik er weer heen voor 3 weken.
Alleen 3 weken vind ik wel kort en zou ook zo graag langer willen blijven net als de rest...
Nu hoor ik als je er werk vind dat je ook een sponsor moet vinden die jou wilt steunen als je geen baan meer hebt, maar hoe zit het hele gebeuren met die sponsor.
Weet iemand waar ik die info vandaan kan halen???

tnx en suc6 iedereen :up:
xxx channie

Hoi Channie,

Is dit de Chantal die zich ook al melde onder het door mij aangemaakte topic "eindelijk ff voorstellen"?
Zo ja dan heb ik daar een antwoord op je vraag geplaatst. Bij de weg we hebben niet alleen onze naam gemeen maar ik zie ook dat we de zelfde leeftijd hebben!!!!! Wat waren onze ouders toch orgineel in die tijd.

Welkom op het forum :up:

Kijk even op de site van DIMIA, daar kun je alles over de verschillende soorten visa vinden

welkom op het forum!  :)

Ja, drie weken is wel kort...

Een sponsor is trouwens niet verplicht hoor, als je voor werk/opleiding, leeftijd ed. genoeg punten kan scoren heb je geen sponsor nodig. Zie ook http://www.immi.gov.au/

groetjes, Hillegien

Heb inderdaad ook gehoord over dat sponsor gedoe maar weet ook nog niet precies wat dat inhoudt. Wellicht als jij wat weet kan je mij ook op de hoogte houden. Tot meels,
Ingrid

hee iedereen bedankt voor het welkomen! :wink:
ik vind het ech teen hele leuke site, iedereen is echt behulpzaam en zo vriendelijk!
tnx hier voor :up:
groetjes channie

Back