NLse film op Australische tv

Voor de NLers in Australie die zin hebben om weer eens een NLse film te zien:
"Lek" wordt vanavond om 10:55pm uitgezonden op SBS.

(Voor de NLers in NL, SBS in Australie is heeeel anders dan SBS in NL: veel culturele en internationale programma's & films)
 
Oh grappig! He, dat was toch een goede film dacht ik, met hoe-heet-ie-ook-alweer......

Hmmm, moet maar opnemen, we gaan vanavond naar REM!!!!!  :lol:
 
Thanks Hans

Helaas  :-( al gezien...hij is trouwens wel leuk, heeft geloof ik het gouden kalf ooit gewonnen?

En Simone......Have fun!!! wow, te gek zeg.......

Bye
Syl
 
REM was heeeeel gaaf  :lol:
Michael Stipe kwam gewoon de voorprogramma's aankondigen!

En dit was hun laatste concert van deze leg van de tour, en op het laatst kwam de zanger van de support band Bright Eyes ook erbij. En aan het eind trok Michael Stipe al zijn kleren uit, behalve boxershort  :-D

We hadden ook hele goede plaatsen, vlak bij podium, wel aan de kant. Stoelen, maar toen REM begon ging iedereen staan!

Ehhh, lekker off topic...  :evil:

Heb Lek niet opgenomen, had geen tijd meer om video in te stellen....  :roll:
 
Ah gaaf Simone!!!! Ben jaloers, REm is echt superleuk!!! Goed dat het zo leuk was.

Hebben jullie trouwens wel is op de ondertiteling gelet bij de Nederlandse films op SBS???? Ik zag er is eentje, nou daar was de ondertiteling echt bar slecht van, dus toen heb ik t maar even vertaald voor degene waarmee ik zat te kijken, hahahahaha.

De film Flodder is trouwens best bekend in Australie, vinden de meeste een hele leuke film  :lol:
 
De zoon van de professor was ook bij een concert van REM. Hij heeft de pet van Michael Stipe gevangen  :). Ook niet slecht!

Btw "lek" was mij iets te spannend zo vlak voor het slapen gaan. Ik ben halverwege afgehaakt...
 
Vorige week was die film Zus of zo ( of zo iets) op sbs. Wat een waardeloze film, maar toch leuk om te zien :-D
 
Morgen 9:45,  Weer zo'n Holandse film op SBS. "Simon"   :| :roll:

edit: Oeps  :oops: :p was al gezegt..sorry :wink:
 
REM staat ook hoog op mijn lijstje van bands to see ... en dat al bijna 20 jaar. Het lukt maar telkens niet  :-(

En 'Lek' heb ik ook al gemist ...

(maar heb wel tickets voor Ben Harper en mijn credit card details reeds ready for Splendour in the Grass bookings:  :lol: Scissor Sisters!!!  :lol:)
 
Ecco lo qua!

ben%20harper.JPG
 
Gotta luv Bennie Boy :up:.........geweldig live!!! Soort van Bob Marley & Jimi Hendrix rolled in one...

Syl :)
 
Gezien het topic mag ik aannemen dat hij een acteur is. Maar welke films of series speelt hij/zij :-D dan. Zeker een Bollywood film :lol1:
 
Stelletje cultuur barbaren :-D :-D

Hier nog een foto....
ben.bastille.jpg


Enneh, nix mis met een Bollywood movie op zijn tijd!! :-D
 
Lek, Bollywood, Australie, hij heeft het wel gemaakt geoof ik. Ik weet nog steeds niet waar, ik bedoel Nl, Australie, India of Morokko enz  :lol1:
 
Back
Top