Nltvmee

vipkop

Member
Hoi,
Heeft er iemand ervaring met nltvmee een website waar je je aan moet melden een bedrag per maans betaald en nederlandse tv kunt kijken? Werkt het goed?
Groetjes Virginie
 
Hoi,

Heb ik geen ervaring mee, maar veel programma's zijn ook via internet terug te kijken. Bij sommige zenders moet je voor een aantal programma's betalen, maar de meeste zijn nog wel gratis te bekijken.

In mijn ervaring doen die websites het ook prima.
 
Ik kijk ook af en toe naar Nederlandse programma's via het internet. Gaat heel goed. Bij ons in Sydney wordt elke ochtend behalve donderdag om 8 uur (en in het weekend op een andere tijd) op SBS two het Nederlandse 8 uur journaal van de dag er voor uitgezonden.
 
Hoi, kan iemand mij zeggen waarom uitzendinggemist niet werkt bij mij?? Ik krijg hoogstens 5 seconden beeld dan hangt het voor 30 seconden enz.
We hebben internet ADSL 2. Zou het snelste moeten zijn....... maar helaas werkt het niet.
we hebben extra daarvoor onbeperkt internet genomen maar als we niks kunnen kijken dan heeft dat weinig zin...
 
Hoi, kan iemand mij zeggen waarom uitzendinggemist niet werkt bij mij?? Ik krijg hoogstens 5 seconden beeld dan hangt het voor 30 seconden enz.
We hebben internet ADSL 2. Zou het snelste moeten zijn....... maar helaas werkt het niet.
we hebben extra daarvoor onbeperkt internet genomen maar als we niks kunnen kijken dan heeft dat weinig zin...

Uitzending gemist buffert de uitzendingen niet automatisch. Als je rechtsboven op de pagina bij "instellingen" kijkt, krijg je als het goed is de optie "video kwaliteit in het buitenland". Als je die aan zet, gaat de videospeler wel bufferen. Dan gaat het niet sneller, maar kun je even koffie zetten en loopt die daarna gewoon door als je het programma aan zet.
 
we hebben extra daarvoor onbeperkt internet genomen maar als we niks kunnen kijken dan heeft dat weinig zin...

Als je 2 uur per dag "Uitzending gemist" kijkt, 31 dagen per maand gebruik je max. 15 gb.

Volgens mij is de maximum beeldkwaliteit bij "Uitzending gemist" 342p. Met 342p is 1 minuut beeld ongeveer 4 mb. aan data dus 60 minuten is 240 mb, 480 mb. voor 2 uur x 31 dagen = 14880 mb. = 15 gb.Dus, een 20 gb. abbonement is genoeg om 2 uur per dag "Uitzending gemist" te kijken op 342p.
 
Back
Top