NOG 10 DAGEN!!!

didado1976

New Member
Hey allemaal o_O ,

Nou het is even geleden maar we hebben het ongelofelijk druk gehad....( niet allemaal door leuke dingen maar goed:confused:)
Nu is het dus nog 10 dagen en dan gaan we onze validatiereis doen!!
Ik begin toch redelijk last te krijgen van vlinders in mijn buik, en we hebben een ongelofelijke drukke planning meegenomen om ons voor te bereiden op de defintieve overstap......

Ik wilde eigenlijk alleen maar even kwijt dat het voor ons bijna zo ver is, herkenbaar voor vele denk ik. Het is jammer dat we niet meteen weg kunnen maar het is even niet anders.....

Voor iedereen die er midden in zit....VOLHOUDEN HET IS DE MOEITE WAARD...... en voor iedereen die al een validatie heeft gedaan.......TIPS?????

gr Didado....:p

Net terug van een validatiereis, lekker genieten en gewoon doen waar je zin in hebt!
Voor je het weet ben je weer onderweg naar NL...

Waar landen jullie? Al iets uitgestippeld?

Groeten Steven

Net terug van een validatiereis, lekker genieten en gewoon doen waar je zin in hebt!
Voor je het weet ben je weer onderweg naar NL...

Waar landen jullie? Al iets uitgestippeld?

Groeten Steven

Hey Steven!!......en de rest natuurlijk:D

Wij hebben een tussenstop in Singapore, even slapen en dan weer doorvliegen, lijkt ons wel handig met de kinderen!!
Dan landen we in Melbourne om 06.00 uur en gan we met de rental richting Aldinga Beach( zo'n 8 uur rijden)....lekker pokopoko op tijd stoppen en genieten en weer verder.....
Wij gaan in SA wonen( hebben sponsorship) en zullen aldaar de resterende maand doorbrengen....
Willen veel parks bezoeken, ons orienteren voor waar we willen gaan settelen straks en voorl genieten....
Want ja dat je moet valideren is al een rib uit ons lijf, dus maar beter als (nog) echte nederlander alles even eruit halen!!!;);)..........

Als mensen nog tips hebben wat je echt gezien MOET hebben in en of rond Adelaide......ik, we horen het graag!!

Nou iedereen een hele fijne dag.......voor mijzelf ...............NOG 9 DAGEN!!!!!!!.....hahahaha

Didado...................:rolleyes:

We komen er net vandaan, zijn net 2,5 weken thuis (helaas)..

Er is zoveel te zien en en te doen..maar wat je echt moet zien is toch wel de Adelaide Hills. Er zijn diverse scenic routes met allemaal bezienswaardigheden onderweg.
Hahndorf, ligt ook op de scenic route in de Hills. Leuk toeristisch plaatsje.
Glenelg, ligt aan de kust onder Adelaide.
Port Noarlunga, lange pier waar je aan het einde kan snorkelen bij het rif.
Als je nog wat tijd over hebt....Victor Harbour is echt leuk. Mooi wandelen enzo.

Groeten Steven

We komen er net vandaan, zijn net 2,5 weken thuis (helaas)..

Er is zoveel te zien en en te doen..maar wat je echt moet zien is toch wel de Adelaide Hills. Er zijn diverse scenic routes met allemaal bezienswaardigheden onderweg.
Hahndorf, ligt ook op de scenic route in de Hills. Leuk toeristisch plaatsje.
Glenelg, ligt aan de kust onder Adelaide.
Port Noarlunga, lange pier waar je aan het einde kan snorkelen bij het rif.
Als je nog wat tijd over hebt....Victor Harbour is echt leuk. Mooi wandelen enzo.

Groeten Steven

Wat ik ook altijd erg leuk vind is rondrijden door de wijngebieden, met name de Barossa, maar je hebt natuurlijk ook nog Mclaren Vale en Clare Valley (wat verder van Adelaide). Met eventueel bezoekjes aan wijngaarden natuurlijk.
Nog verder weg heb je de Flinders Ranges, maar daar moet je wel wat meer tijd voor uittrekken.
Qua parken vond ik Cleland Wildlife Park erg leuk.
Dat zou je kunnen combineren met een bezoekje aan Mount Lofty vanwaar je een fantastisch uitzicht hebt over de stad.
In de stad zelf is een bezoekje aan Central Market wel aan te raden.

Veel plezier!

Houdoe,
Ben

hey allemaal!!

bedankt voor de tips!!!
Heb ze allemaal op mijn lijstje gezet......of ik ze allemaal kan doen, weet ik niet;) maar ga mijn best doen....

AAAHHHH weer een lijstje.......VAKANTIEKRIEBELS.........

gr Didado

Back