Nog 4 te gaan

Maluka

XPdite Sponsor
Nog 4 nieuwe members te gaan en we zitten op 1000 members....
(maar volgens mij is minder dan de helft echt actief op het forum)
 
[quote author=Maluka link=topic=3196.msg36585#msg36585 date=1132093636]
(maar volgens mij is minder dan de helft echt actief op het forum)
[/quote]

Tja, ik zie inderdaad vaak dezelfde personen hier online en reageren.
Ik zal geen namen noemen, he ........... :loldevil:
 
Al die hangplek(oudere)jongeren. Ze veroorzaken ook veel te veel overlast. Het land uitzetten met dat zooitje ongeregeld.
 
[quote author=bits link=topic=3196.msg36644#msg36644 date=1132133785]
Het land uitzetten met dat zooitje ongeregeld.
[/quote]

:-D, Net als "vroeger" (eind 17-zoveel, begin18-zoveel :wink:).
Gewoon op de boot ehm ik bedoel nu dus met het  :plane: naar Australië. :loldevil:
 
[quote author=Bawurra link=topic=3196.msg36651#msg36651 date=1132136955]
Gewoon op de boot ehm ik bedoel nu dus met het  :plane: naar Australië. :loldevil:
[/quote]

Ja, naar de strafkolonie met die verslaafden!  :-D  :-D
 
[quote author=sarabaes link=topic=3196.msg36652#msg36652 date=1132137316]
Ja, naar de strafkolonie met die verslaafden! :-D :-D
[/quote]

Ik las het even verkeerd :oops:.
Ik las: "Met al die SLAVEN". Ehm, oeps :-D.
 
Ben ik het helemaal mee eens. Die verslaafden die constant online zijn op dit forum; is er geen mogelijkheid om die een beperkte "log-on" tijd op te leggen, zodat er ook nog eens werk verricht wordt door hun? Of dat er ook nog wat zinnigs wordt vermeld door "serieuze" leden?
Het valt mij ook op dat er zo veel leden zijn die veel tot betrekkelijk veel online zijn. Ook ik wil geen namen noemen, maar als ik online ga, zitten er altijd dezelfde online. Ik kan er over mee praten, ik controleer ze de hele dag!
Niet dat ik verslaafd ben, NEE, ik controleer alleen maar!! Iemand moet het doen!!

Idd. uitzetten naar de strafkolonie met hun. Alleen dan komen ze TOCH nog online vanuit Australië.

Zucht....

Rene

:-( :-(
 
[quote author=Rene-L link=topic=3196.msg36677#msg36677 date=1132147706]
Ben ik het helemaal mee eens. ....etc etc [/quote]

Inderdaad voor 200% mee eens. Oprotten stelletje @^#$@%#^@&**@ nu is het genoeg geweest!!! :evil: :roll:
 
[move][size=14pt]16/11/2005>>>>>>23:15 UUR>>>>>>NOG TWEE TE GAAN!!!![/size][/move]


[size=12pt]
DE SPANNING STIJGT!!!​
[/size]
 
jammer genoeg heb ik net zoveel tijd om op het forum te hangen , al kijk ik wel elke ochtend ff als de kids naar school zijn, helaas ben ik momenteel 6 avonden in de week aan het werk en heb jammergenoeg geen hulp in de huishouding en wil je het een beetje leefbaar houden in huis dan blijft er jammer genoeg niet al te veel tijd over om te forummen!
gr. Cindy :?
 
Hé Cindy,
Wees blij dat je niet zo veel tijd hebt. Er zijn al genoeg verslaafden.

Maar, ik heb jullie naam vaak genoeg zien staan, dus jullie zijn aanwezig!! En dat is de hoofdzaak.

Rene
 
Ik vind 'de vonkies' trouwens een fantastische forumnaam! Echt beestig!  :up:
Echt Nederlands, voor een Belg leuk om te horen hoeveel verschil er toch tussen ons is!
Sara
 
We zullen die duizendste wel een ongelooflijk welkom moeten geven hé! Die persoon gaat niet weten wat hem overkomt en zal hoogstwaarschijnlijk denken "wat een bende gekken!!".....en eigenlijk heeft ie gelijk!  :lol:

Sara
 


OFX
Back
Top