nog een paar weekjes te gaan

Marga

New Member
Veel van jullie zullen me vooral bij het"vriendinnenclubje in Sydney" hebben zien staan. Even een een korte terugblik:
Mijn man heeft 2 jaar terug een baan aangeboden gekregen in Sydney. Natuurlijk moesten we daar wel even over nadenken, maar zo'n mooie uitdaging laat je niet aan je neus voorbij gaan.
Vorig jaar voorjaar zijn we gestart met de hele procedure. Alles hebben we uit handen gegeven wat erg makkelijk was. Wachten duurt lang maar in februari dit jaar hadden we al ons visum binnen.(457) Ons huis stond toen al te koop en is nog steeds niet verkocht. Helaas. Gelukkig kunnen we het voorlopig verhurenzodat de kosten gedekt zijn.
Eind juli stond de zeecontainer voor de deur en gelukkig paste alles erin. Mag ook wel in een 40 footer! Zelfs de B keus ging allemaal mee.
Hij vaart nu zo'n beetje bij Egypte die kant op.
We logeren nu een aantal weken bij mijn vader in huis en zijn de weken, straks dagen al aan het aftellen. Want wat hebben we er veel zin in.
10 september zullen we dan in Sydney zijn en zal ons nieuwe leven beginnen met onze 2 kleine kinderen.
Zij zullen straks de taal vloeiender spreken als ons. Ze zijn 4 en 6. Een mooie leeftijd.
Dus nog 4 weken te gaan voor ons. Dat betekend veel feestjes, bbq's en een afscheidsfeestje.
Een hele spannende tijd, en dan straks lekker de lente in in Australia.

Ik zal jullie op de hoogte houden,
Groetjes Marga

Heel veel succes met de laatste loodjes. Geniet er nog even van en dan lekker op naar australie :up:

Geniet maar lekker van de laatste weken, ze zijn een beetje dubbel, verdriet en gezelligheid liggen dicht bij elkaar.

Succes Jolanda  :up:

Back