nog eens een vraag over inboedel verschepen

eric en ingrid

New Member
Hoi allemaal
Waarschijnlijk gaan we volgend voorjaar naar Brisbane en we willen onze inboedel meenemen. Ik heb ondertussen 2 offertes aangevraagd bij verschepingsbdrijven. 1 bij Voerman en 1 bij online shipping. Zijn er mensen die van een andere maatschappij gebruik hebben gemaakt?
Daarnaast is me de verzkering nog niet duidelijk. 2,5% van de waarde van de inboedel en dit staat vermeld bij beide maatschappijen. Dat is al gauw een behoorlijk bedrag! Zijn er redenen om het wel te doen? en zijn er redenen om er vanaf te zien omdat het toch weinig toegevoegde waarde heeft. Of is het verplicht? Ik hoop dat het niet nodig is maar hoor graag van mensen die er ervaring mee hebben. Alvast bedankt!
Groet Ingrid
 
Je kan WFL http://www.wfl.nl/Nederlands/nederlands.htm nog even proberen...

Deze hadden ons de beste offerte gestuurd. Op 23 November vertekken onze spullen, ik mijn ervaring nog niet vertellen dus...

Groet,

Marco

Oh en:
- verzekeringspremie (alleen voor total loss – niet voor breuk, krassen e.d. dus alleen indien de container in zijn geheel verdwijnt) 1.3% over de u opgegeven waarde  -  minimum premie euro 75,--  -- polis kosten euro 10,--
 
Hoi

Bedankt voor je antwoord. Deze offerte die voor jullie gunstig is is dit met inpakken of moeten jullie het zelf inpakken?
En de verzekering: is de keuze aan jullie of je deze verzekering neemt of moet je deze nemen?
Bedankt
Groet Ingrid
 
Back
Top